קנדיל לא מעוניין להישאר בבני סכנין ויבקש לצאת להשאלה

מוחמד קנדיל
מוחמד קנדיל | אודי ציטיאט

לקראת חזרת הקבוצה לאימונים, עתידם של הכוכבים לא ברור. השוער ינסה להשיג חוזה בליגת העל, גם מוחמד גאדיר נמצא בסיטואציה דומה וחוזהו הגבוה יוצר דילמה עבור ראשי המועדון שרוצים לשוב לליגה הבכירה תוך עונה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

היורדת הטרייה לליגה הלאומית, בני סכנין, תתחיל את אימוניה בתחילת השבוע הבא ותחל את הדרך לעבר המטרה הנכספת: לחזור תוך עונה אחת לליגת העל. כידוע, במועדון מינו בשבוע שעבר את ניסן יחזקאל למאמן הקבוצה וכעת ינסו לבנות את הסגל הטוב ביותר כדי לעמוד במשימה.

למרות הרצון העז להעפיל בחזרה לליגה הבכירה, בשלב זה לא ברור מי יישאר מבין הכוכבים גם בליגת המשנה. השוער מחמוד קנדיל מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אבל אינו מעוניין להישאר בסכנין, אלא לצאת להשאלה ולנסות ולמצוא קבוצה בליגת העל. גם ראשי סכנין עשויים להעדיף את האופציה להיפרד מקנדיל מפני שהוא מחזיק בחוזה גבוה באופן יחסי לשחקן בליגה השנייה.

שחקן נוסף שנמצא בסיטואציה דומה הוא החלוץ מוחמד גאדיר, שמבוקש הן בהפועל חיפה והן בבני יהודה. קברניטי סכנין יצטרכו לקבל החלטה אם להמשיך עם השחקן ולהיצמד לחוזה הגבוה שלו או לאפשר לעזוב.

בניגוד אליהם, מי שצפויים להישאר הם ג'אבר עטאא עליו מימשה סכנין את האופציה ופיראס מוגרבי שנפגש לפני שבועיים עם ראש עיריית סכנין שהבטיח כי יעניק לשחקן מענק עלייה גבוה אם הקבוצה תחזור לליגה הראשונה. גם הקפטן, חאלד חלאיילה, סיכם שיישאר עונה נוספת בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי