הפועל פ"ת מכרה כאלף מינויים, האוהדים בחרו את התלבושת

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים
שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים | צילום: הפועל פתח תקווה

לקראת פתיחת האימונים, קבוצת האוהדים הגדולה בישראל, השייכת לעמותת הכחולה המונה מעל 900 חברים, מרוצה מקצב המכירה ומצפה לכמות גדולה מזו שיש למועדונים בליגת העל. וגם: המדים בהשראת אינטר משנות ה-90

(גודל טקסט)

כחודש וחצי לפני פתיחת הליגה והפועל פתח תקווה כבר מכרה כ-1,000 מינויים וגייסה למעלה ממיליון שקלים מאוהדיה שהצטרפו לעמותת הכחולה, שכידוע רכשה את המועדון בעונה שעברה ולמעשה הפכה את הפועל פ"ת לקבוצת אוהדים שמונה כיום מעל ל-930 חברי עמותה – מה שהופך אותה לקבוצת האוהדים הגדולה בכדורגל הישראלי.

הצפי הוא כי עד פתיחת העונה בסוף חודש אוגוסט תחצה העמותה את רף 1,000 החברים ויימכרו למעלה מ-1,500 מנויים. האוהדים חברי העמותה הם גם אלה שבחרו את המדים של הקבוצה לעונה הבאה, כשברוב קולות נבחרו מדי פסים שחורים-כחולים, בדומה למדים של אינטר איתם שיחקה הפועל פתח תקווה בשנות ה-90. בימים הקרובים גם צפוי המועדון לסגור ספונסר ראשי, שיופיע על קדמת החולצה, ויצטרף לחברת הנדל"ן O.G.W שתהיה נותנת החסות המשנית של הקבוצה וכן למספר ספונסרים נוספים שהצטרפו בשבועות האחרונים.

הקבוצה, בניהולו המקצועי של ניב טל והמאמן עמיר נוסבאום, תפתח את אימוניה מחר (שלישי) ב-18:00 בסגל הבא: רותם דהן, עדי נסה, רם לוי, איתי לוי, עמית מזרחי, גל אסולין, יוסף עוודי, ספיר יתח, בר איבגי, ים בן יהודה, מוחמד חמאדה אגבריה, מתן גושה, אופק אושר, נתי בנימין, יקיר נתן, בן לוי, בר נאווי, נפתלי בלאי, אמאדו סוקונה ודויד אבידור. בנוסף ייבחנו בקבוצה שחקני הבית אור שטיין, שהושאל לכפר שלם בעונה שעברה, ונדב ראובני ואיתי שטלונג שעלו מהנוער.


המדים החדשים שנבחרו (עמותת הכחולה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי