אחרי שבע שנים: נאור פסר צפוי לעזוב את מכבי פתח תקווה

נאור פסר
נאור פסר | עדי אבישי

הקפטן, שנפגש עם ראשי המועדון לפני כחודש, זוכה להתעניינות מקבוצות בליגת העל ועשוי לצאת לדרך חדשה. גם הקשר יובל שבתאי עשוי לעזוב. בוטל משחק האימון נגד ראשון לציון, הקבוצה תצא למחנה אימונים בשבוע הבא

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה, היורדת הטרייה לליגה הלאומית, הייתה אמורה לערוך היום (חמישי) ניסוי כלים ראשון לסגל החדש של גיא לוזון, אך משחק האימון מול עירוני ראשון לציון בוטל בשל המהומה בקבוצה מעיר היין, לאחר שפוצצה עסקת רכישתה והיא חזרה לידיו של אייל ברקוביץ'. במקום זאת, פתח תקווה תערוך משחק אימון פנימי בין שחקני הסגל.

ביום רביעי תמריא הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה ועוד לפני כן תפגוש את העולה החדשה, סקציה נס ציונה. בינתיים, שני משחקי האימון של הכחולים במחנה האימונים בוטלו אתמול, ובקבוצה מנסים לתאם יריבות חדשות.

מבחינת הסגל, מי שלא צפוי להמשיך במדי הקבוצה הוא הקפטן נאור פסר. המגן בן ה-33, ששיחק בפתח תקווה בשבע השנים האחרונות, סיים את חוזהו וכזכור נפגש עם ראשי המועדון, אך בעודו בודק אופציות בליגת העל וזוכה לגישושים מהפועל כפר סבא, נראה שבאופן כמעט סופי הוא ימצא עצמו בקבוצה חדשה בעונה הקרובה. עם עזיבתו הצפויה של פסר, מי שצפוי לקבל את סרט הקפטן הוא הקשר לידור כהן.


צפוי לעזוב למרות שגיא לוזון נתן לו קרדיט. יובל שבתאי (אודי ציטיאט)

שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא הקשר יובל שבתאי, עבורו זו תהיה העונה האחרונה בחוזה. בעונה שעברה, עוד בתקופת אלישע לוי, ניסו במועדון לשחרר את הקשר ומי שהחליט להשתמש בו בהמשך העונה הוא גיא לוזון, אך כעת נראה שגם השחקן עצמו לא יתנגד לעזיבה, כשבימים האחרונים הוא זוכה להתעניינות ממספר קבוצות וצפוי לעזוב את המלאבסים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי