קאמבק: אייל גולן חוזר לניהול הפועל מרמורק

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אלוני מור

עכשיו זה רשמי: הזמר הלאומי נפגש הבוקר עם הספונסר הראשי והאיש החזק במועדון, מוטי אברג'יל, והשניים סיכמו על שיתוף פעולה במטרה להוביל את הקבוצה מרחובות לליגה הלאומית

(גודל טקסט)

אייל גולן חוזר לניהול הפועל מרמורק. בתום פגישה עם מוטי אברג'יל, האיש החזק במועדון, הזמר זכה לפרס 'נשיא הכבוד' של המועדון, ובצוותא עם אברג'יל, מינו את אילן סגל לנציגם.

סגל, שידוע כאוהד ותיק של הקבוצה, היה זה שהוביל את מרמורק בעבר לעלייה ההיסטורית לליגה הלאומית ורבים אף הודו כי העובדה שעזב במהלך העונה שעברה בגלל חילוקי דעות, גרמה לירידה לליגה א'.

כזכור אייל גולן ושינו זארץ הובילו את הקבוצה לפני שלוש שנים בליגה א' ואף שיתפו פעולה בעונה הראשונה בליגה הלאומית. בתחילת העונה שעברה כאשר זוארץ עזב לטובת תפקיד יושב הראש של ההתאחדות לכדורגל, הזמר עזב אחריו והקבוצה ירדה בסיום העונה לליגה א'.

במהלך הקיץ נבנה סגל אדיר בקבוצה מרחובות שכולל שמות כמו השוער אבי איבגי והמגנים, נאור פסר ויובל שפונגין, המוכרים לרוב חובבי הכדורגל הישראלי. בהתקפה ישחק עידו אקסברד ששיחק בעונה שעברה בסקציה נס ציונה והיה שותף עיקרי לעלייתה לליגת העל. מי שיעמוד על הקווים הוא המאמן ניב סידי, ששימש בעבר כעוזרו של מוטי איוניר בהפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי