במכבי פתח תקווה מבינים: "הצעירים לבד לא יספיקו, חייבים חיזוק"

גיא לוזון
גיא לוזון | bola studio

המלאבסים יצאו מרוצים מהניצחון על נוף הגליל, אך רוצים לשפר את הסגל ולוטשים עיניים לעבר פליטים מליגת העל. בבייב וכהן זכו למחמאות, זגורי צפוי לערוך בכורה בשבוע הבא. גיגי החולה לא הגיע למשחק אמש עקב מחלה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה יצאה שבעת רצון מניצחון הבכורה אמש (חמישי) בליגה 2:3 על הפועל נוף הגליל, שסידר לה שלוש נקודות ראשונות במסע לעבר החזרה לליגת העל. המחצית הראשונה הרעה הדליקה נורה אדומה אצל השחקנים וראשי המועדון, שהבינו שהקבוצה לא הולכת לשייט בקלילות בלאומית: "המחצית הראשונה שלנו הייתה רעה מאוד ורכה מאוד. צריך להבין שהצעירים לבד לא יספיקו ואנחנו חייבים חיזוק. אולי אפילו קשר זר נוסף במקום קופר".

מי שזכו למחמאות היו לידור כהן ובעיקר הקשר אליי בבייב, שנכנס אחרי ההפסקה להופעת בכורה בקבוצה והיה המצטיין על המגרש במחצית השנייה: "אם בבייב היה במחצית הראשונה, אולי גם לא היינו סופגים את שני השערים במחצית הראשונה", אמרו במועדון.

הקפטן גל שיש סבל משפעת לאורך הימים האחרונים ולא התאמן מאז יום שני, כאשר גם אתמול הוא חש ברע ולכן לא שותף במשחק. כמו שיש, גם קשר הרכש ישראל זגורי, שלא התאמן בצורה סדירה לאחרונה, לא שותף אך במועדון סיפרו שהוא צפוי לערוך בכורה במחזור השני ביום חמישי הבא נגד הפועל ראשון לציון, במה שיהיה הדרבי של משפחת לוזון.

פספס את המשחק בגלל מחלה. צחי גיגי. (עדי אבישי)
פספס את המשחק בגלל מחלה. צחי גיגי. (עדי אבישי)

נכון לרגע זה, בקבוצה ציינו כי הם אינם מעוניינים בחיזוק נוסף, אך במקביל לוטשים עיניים לעבר שחקנים שייפלטו מליגת העל. בימים האחרונים מנהלים בקבוצה מגעים מול הקשר הפנמי ארמנדו קופר בנוגע לשחרורו. כזכור, הקשר הבינלאומי לא מעוניין לשחק בליגה הלאומית.

השוער צחי גיגי, שדורש לעזוב, לא הגיע אמש למשחק וציין בפני המועדון על מחלתו, כאשר הדבר לווה באישור מחלה והוא צפוי לחזור לאימונים ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי