משחק אחד הספיק: טל בנין עזב את אחי נצרת

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

עימות בין ראשי המועדון למאמן, בעיקר בשל עתידו של הקפטן אמג'ד סולימן, גרם לפרידה בין הצדדים אחרי המחזור הראשון בלאומית. "הצדדים מכבדים זה את זה ומטילים הצלחה בהמשך הדרך המקצועית"

(גודל טקסט)

טל בנין עזב היום (שלישי) את אחי נצרת אחרי משחק אחד בלבד. הקבוצה אמנם הפסידה לבני לוד, אבל סיבת העזיבה אינה מקצועית והיא בשל אי הסכמות בינו לבין ראשי המועדון. המחלוקת העיקרית באה בעקבות הרצון של המאמן לוותר על באה בעקבות הרצון של המאמן לוותר על שירותיו של הקפטן ואחד הסמלים של המועדון, אמג'ד סולימאן, וזאת בניגוד לרצון ההנהלה.

לאחרונה ניסו הגורמים להגיע להסכמה, אבל המאמן עמד על שלו. בעקבות כך, בימים האחרונים נעכרה פגישה בין בנין, סולימן ויו"ר אחמד חילו ובה הצדדים החליטו על פרידה. בנוסף במועדון הופתעו לגלות שניידת משטרה הגיעה לישיבת ההנהלה, בנצרת חששו כי המאמן הזמין את הניידת מחשש שהמחלקות בין הצדדים יגלשו לאלימות פיזית.

בהודעה רשמית של נצרת נמסר בתגובה: "מועדון אחי נצרת והמאמן טל בנין החליטו במשותף על הפסקת ההתקשרות ברוח טובה. המועדון והמאמן מכבדים זה את זה ומטילים זה לזה הצלחה בהמשך הדרך המקצועית". כזכור לפני שנתיים אימן בנין גם בבני סכנין וגם שם בחר בתחילת דרכו להיפרד מהקפטן חאלד חלאיילה ולבסוף פוטר לאחר חצי עונה.

אוהדי אחי נצרת (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי