חברת "קאזה" תאמץ את מכבי פ"ת בשנתיים הקרובות

גיא לוזון
גיא לוזון | bola studio

החברה תעביר למועדון מאות אלפי שקלים בעונה ותחליף את "פנורמה צפון" שעברה לתמוך בנתניה. אבי לוזון לקראת המפגש הערב עם ראשל"צ והאח עמוס: "בשבילנו זה עוד משחק". שיש יחזור ממחלה, זגורי יערוך בכורה בסגל

(גודל טקסט)

ספונסר חדש למכבי פ"ת: במועדון חתמו במהלך הימים הקרובים על הסכם חסות לשנתיים עם חברת קאזה רהיטים, שתחליף את הספונסרית ששיתפה פעולה עם הקבוצה עד השנה, חברת "פנורמה צפון" שעברה למכבי נתניה.

ההסכם, שיעביר מאות אלפי שקלים לעונה למכבי פ"ת, יגרום לפ"ת לשנות את שמה למכבי "קאזה" פ"ת, כאשר הלוגו החדש יתנוסס בחזית חולצות השחקנים החל מהמשחק הערב מול הפועל ראשון לציון.

המשחק הערב (חמישי), אותו מכנים בקבוצה כ"דרבי", יפגיש את מכבי של אבי, מול הקבוצה מעיר היין, שנרכשה לפני למעלה מחודש, על ידי האח עמוס, שחזר לעסקי הכדורגל.


ספונסר חדש למכבי פתח תקווה. אבי לוזון (אודי ציטיאט)

למרות שבמלאבס מכחישים את המתיחות והיו"ר אבי לוזון ציין בכל מקום אפשרי שמבחינתו, הוא מאחל לראשל"צ לנצח בכל משחק מלבד מול קבוצתו, נראה שלשני הצדדים חשוב לנצח הערב, כאשר עומרי, בנו של עמוס, אמור לשחק מול הקבוצה אשר במדיה החל את קריירת הבוגרים אך לא המשיך בה.

הדעות בנושא לאי הישארותו חצויות: יש הטוענים, שהגורם שהביא את עמוס לרכוש את ראשל"צ היה הכעס על אבי בנושא שילובו בקבוצה, אך גורמים אחרים במועדון סיפרו לספורט1, שדווקא אחיינו של אבי, הוא זה שבתחילת העונה לא רצה לחזור לקבוצה. אני מקווה שמכבי קאזה פ"ת תנצח הערב. בשבילנו זה עוד משחק במסע החזרה לליגת העל" אמר הבוקר לספורט1, היו"ר אבי לוזון.

מבחינה מקצועית, השוער צחי גיגי, אשר הושעה ע"י המועדון כפי שפורסם בספורט1, לא יהיה בסגל ויחזור לאימונים, אם בכלל, לאחר המשחק. מי שצפוי לחזור לסגל הוא הקפטן גל שיש, אשר נעדר בשבוע שעבר מול נוף הגליל עקב מחלה. גם ישראל זגורי, שחתם בקבוצה, יערוך הערב את הופעת הבכורה שלו במועדון ויהיה בסגל. המאמן גיא לוזון לא תרגל את ההרכב הפותח.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי