שוויון אצל לוזון: 1:1 בין ראשל"צ למכבי פ"ת, לוד בפסגה

מכבי פ"ת בראשל"צ. חלוקת נקודות
מכבי פ"ת בראשל"צ. חלוקת נקודות | לירון מולדובן‎

קבוצתו של עמוס אירחה את זאת של אחיו אבי, פיגרה והשוותה. הלודאים מושלמים אחרי 0:3 מרשים על עפולה, 3:3 בין עכו לאחי נצרת, 2:2 דרמטי בין נוף הגליל לכפר קאסם, 1:3 לאשקלון על בית"ר ת"א

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הלאומית יצא היום (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים. במרכזי שבהם, הפועל ראשל"צ של עמוס לוזון אירחה את מכבי פ"ת של אבי לוזון, המשחק החלש הסתיים ב-1:1. הפועל נוף הגליל פגשה בביתה את העולה החדשה כפר קאסם, הוליכה 0:1 וכמעט ספגה הפסד דרמטי 2:1 בדקה ה-90, אך השוותה ל-2:2 חמש דקות בתוך תוספת הזמן.

הפועל עכו אירחה את אחי נצרת למשחק רב שערים שהסתיים ב-3:3, הפועל עפולה התארחה אצל בני לוד ונוצחה 3:0, לוד בודדה בפסגה עם מלוא שש הנקודות. בית"ר ת"א/בת ים אירחה את הפועל אשקלון, הדרומיים ניצחו 1:3.

הפועל ראשל"צ – מכבי פ"ת 1:1
לראשונה בחייו, עמוס לוזון, שרכש את הפועל ראשל"צ, התמודד מול היורדת מליגת העל מכבי פתח תקווה של אחיו אבי עם מאמנה גיא לוזון. אחרי מחצית מאופסת, ועוד 26 דקות חלשות ועקרות משערים במחצית השנייה, עלתה האורחת ליתרון 0:1 משער שכבש עידן אדהנני, אחרי הגבהת כדור חופשי של דודי טוויטו לעומק הרחבה. חלפו 10 דקות ומוחמד כליבאת השווה בדקה ה-81 ל-1:1 בכדור חופשי ענק אותו שיגר לרשת האורחת.


שחקני מכבי פ"ת חוגגים אחרי שער היתרון (לירון מולדובן)

הפועל נוף הגליל – מ.ס כפר קאסם 2:2
אחרי ההפסד הדרמטי 3:2 למכבי פ"ת במחזור הפתיחה, הקבוצה של איתי מרדכי אירחה את העולה החדשה מליגה א', שסיימה ב-0:0 עם הפועל עכו באותו מחזור. כבר בדקה העשירית העלה תומר סוויסה את המארחת ל-0:1 אחרי שדחק מקרוב לרשת. סמאח מרעב האורח השווה ל-1:1 בדקה ה-44 וכבש את שערה הראשון של קבוצתו בליגה הלאומית. בדקה ה-90 הושלם המהפך כשמור פדידה נגח לרשת המארחת והעלה את כפר קאסם ליתרון 1:2. חמש דקות בתוך תוספת הזמן השוותה המארחת ל-2:2 משער דרמטי של ראובן גל.

הפועל עכו – אחי נצרת 3:3
אחרי פיטוריו של מאמנה טל בנין, יצאה אחי נצרת למשחק חוץ בעכו ועלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-29 משער של איעד חוטבא שבעט מתוך תיבת החמש לשער. על סף השריקה להפסקה, נפסק כדור עונשים מ-11 מטרים לזכות האורחת, אלון בוזורגי בעט מדויק פנימה וקבע 0:2. עכו צימקה ל-2:1 בדקה ה-59 עלאא ג'אפר. חלפה רק דקה אחת וכבר 2:2 כשהכובש הוא רז טוויזר מעכו. מבול השערים נמשך ועלי חטיב החזיר את היתרון לאחי נצרת – 2:3, בדקה ה-67. עוד שלוש דקות חלפו, פנדל למארחת, עזאת חלאילה בעט מדויק פנימה וקבע 3:3.


מוטי איווניר מאמן אשקלון. ניצחון חוץ מרשים (ערן לוף)

בית"ר ת"א/בת ים – הפועל אשקלון 3:1
האורחת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-38, אחרי שלידור נקשרי קיבל כדור עומק נהדר וכבש מקרוב. המארחת השוותה ל-1:1 בדקה ה-56 משער שכבש פרינס אוקרקו. עוזיאל פרדו החזיר את היתרון לאשקלון כשכבש בדקה ה-61. דקה בתוך תוספת הזמן, 1:3 לאשקלון משער שני במשחק של עוזיאל פרדו.


בני לוד – הפועל עפולה 0:3
לוד עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה השמינית משער של חסן אבו זייד בפנדל, מורד אבו ענזה קבע 0:2 בדקה ה-58. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן קבע עבדול נג'יב יוסף 1:3 מרשים ללוד שניצבת בפסגת הטבלה עם מלוא שש הנקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי