חוזר לעיר היין: גיל יצחק הושאל להפועל ראשל"צ לעונה אחת

גיל יצחק
גיל יצחק | ראשון לציון רשמי

החלוץ, שחתם בינואר האחרון במכבי חיפה, לא הצליח להרשים את מרקו בלבול ולמרות התעניינות מצד הפועל כפר סבא והפועל תל אביב, חזר לשורות הקבוצה מעיר היין שבה כבש 20 שערים בעונה הקודמת

(גודל טקסט)

מכבי חיפה החלה לפעול במטרה לדלל את הסגל והיום (חמישי) השאילה את גיל יצחק להפועל ראשון לציון עד לסיום העונה. החלוץ שיחק בשורות הכתומים גם בעונה שעברה ובחודש ינואר האחרון חתם במדים הירוקים, בתום סאגה ארוכה. יצחק עשה את ההכנה לעונה עם הקבוצה של מרקו בלבול, אך לא הצליח להרשים מספיק כדי להיות חלק מהרוטציה וכבר במהלך הקיץ הבין כי יצטרך לחפש דקות משחק במקום אחר.

מספר קבוצות בליגת העל גיששו לגבי השחקן וביניהן הפועל תל אביב והפועל כפר סבא, כאשר בסוף השבוע האחרון נכנסה גם הפועל ראשון לציון לתמונה ואף הסכימה לעמוד כמעט במלוא שכרו של יצחק במדי הירוקים. בעקבות כך, החלוץ החליט לעבור לקבוצה של עופר טסלפפה. הכתומים מאמינים כי צירופו של יצחק והתחזקות בקשר בכיר בשבוע הקרוב תאפשר לקבוצה להילחם על עלייה לליגת העל.

לאחר שני מחזורים, הקבוצה מעיר היין מדורגת במקום השני בליגת המשנה עם ארבע נקודות. יצחק מצדו יקווה להבקיע כמות שערים דומה לזו שהשיג בעונה שעברה, בה כבש 20 שערים וסיים כמלך שערי הליגה הלאומית.

יחזור להבקיע בצרורות במדים הכתומים? גיל יצחק. (אריאל שלום)
יחזור להבקיע בצרורות במדים הכתומים? גיל יצחק. (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי