סוף לנידוי: חן דילמוני על סף חתימה בהפועל עפולה

חן דילמוני
חן דילמוני | הפועל כפ"ס

מגן הפועל חיפה, שלכל אורך הקיץ מצא את עצמו מבודד מהקבוצה והצדדים אף פנו לערכאות משפטיות, צפוי לעזוב לטובת הקבוצה מהליגה הלאומית

(גודל טקסט)

חן דילמוני, מגן הפועל חיפה שההחלטה לנדותו הקיץ הובילה למלחמה של ממש בין הצדדים, צפוי לחתום רשמית בהפועל עפולה מהליגה הלאומית, כך נודע הערב (רביעי) לספורט1. 

דילמוני מעשה סיכם הערב את תנאיו בעפולה ועד תחילת השבוע הבא יחתום רשמית בקבוצה. כזכור, דילמוני עבר קיץ סוער כאשר כבר בתחילתו הבין כי אינו בתוכניות של המאמן חיים סילבס ואף התאמן מחוץ למסגרת הקבוצתית, דבר שהביא לכאוס בינו לבין הפועל חיפה כאשר השחקן אף הגיש תביעה כנגד המועדון על סך של כמיליון שקלים.

בכל מקרה, דילמוני חיפש במקביל קבוצה חדשה וסיכם באמצעות סוכנו אדם קידן אצל פליקס נעים. בסביבתו של דילמוני הבהירו כי הוא אינו מתכוון לבטל את התביעה, כש במועדון מהכרמל טוענים כי כלל לא קיבלו את התביעה של דילמוני עד כה ואף מתכוונים לתבוע אותו על הוצאת דיבה כנגד דברים קשים שכתב השחקן לפני חודשיים בפוסט ברשתות החברתיות.

אגב, בהפועל חיפה סיפרו לאחרונה כי הוצע להם החלוץ יאקוב סילבסטר, אבל נראה כי האדומים לא מתכוונים לצרף את החלוץ וזאת מכיוון שלא רוצים לצרף זר שישי. בחיפה סיפרו כי אין בכוונתם לוותר על המענק של 300 אלף שקלים עבור זר שישי כאשר גם החלוץ דורש שכר גבוה.



סילבסטר. לכרמל הוא כבר לא צפוי להגיע (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי