ראשל"צ גברה על עכו בבכורה של קלאודמיר, קטמון נוצחה

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | דני מרון

לאומית: הקשר שהגיע מהפועל ת"א רשם דקות ראשונות, קבוצתו גברה על עכו משער מאוחר של ממן (86). פצצה של חטיב סידרה לאחי נצרת 0:1 על נוף הגליל. הפסד מאכזב לקבוצה מהבירה, רמת השרון ניצחה 0:2 בעפולה

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגה הלאומית נפתח הערב (חמישי) עם ארבעה מפגשים, כשבמוקד הפועל ראשון לציון – בבכורה של קלאודמיר פריירה – גברה בביתה על הפועל עכו וטיפסה זמנית למקום הראשון. במקביל, קטמון נוצחה בחוץ על ידי בית"ר ת"א/בת ים, אחי נצרת גברה על נוף הגליל והפועל רמת השרון השיגה 0:2 בחוץ על הפועל עפולה החלשה.


בית"ר ת"א/בת ים – הפועל קטמון 0:1
עמית גלזר, אחיו של דן ממכבי תל אביב, העביר כדור עומק ארוך לאייל חן שניצל שמירה רעה של הגנת האורחת והכריע את המשחק עם וולה נהדר לרשת הגבוהה (66) שסידר לבית"ר ת"א/בת ים ניצחון בכורה העונה. שמונה דקות לסיום נותרה המארחת ב-10 שחקנים לאחר שעבד אל סאלם סלאמה ספג כרטיס צהוב שני והורחק, אך התוצאה כאמור נשמרה וזה 0:1 קטן-גדול בתום 90 דקות. קטמון, לה שאיפות גדולות, רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון ובמאזנה ארבע נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות.
 

הפועל ראשל"צ – הפועל עכו 0:1
אחרי שגברה בחוץ על כפר קאסם, הקבוצה המלהיבה מעיר היין קיוותה לחבר ניצחון שני ברציפות וקיבלה חיזוק משמעותי בדמותו של קלאודמיר פריירה שהצטרף מהפועל תל אביב. כשנראה היה שהמשחק עומד להסתיים ללא הכרעה, היה זה מיקו ממן שהתרומם נהדר לכדור גובה (86) וסידר לקבוצה של המאמן עופר טסלפפה שלוש נקודות יקרות ומקום ראשון בטבלה, לפחות עד שיושלם המחזור.



בכורה בכתום. קלאודמיר פריירה (דני מרון)


אחי נצרת – הפועל נוף הגליל 0:1

אחרי הפסד ושתי תוצאות תיקו, המארחת רשמה ניצחון ראשון העונה הודות לביצוע אדיר של עלי חטיב. בדקה ה-23 הקשר קיבל את הכדור כ-23 מטרים מהשער ושיגר פצצה שקבעה את תוצאת המשחק. מנגד, נוף הגליל רשמה הפסד שלישי בארבעה מחזורים ובמאזנה נקודה אחת בלבד.


תוצאה נוספת

הפועל עפולה – הפועל רמה"ש 2:0
הבקיעו לרמת השרון: דניאל שורצבוים (83) וטל יגודייב (89)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי