בני בן זקן: "מאוד נהנה כאן, לא אקפוץ על הצעה מליגת העל"

בני בן זקן
בני בן זקן | אודי ציטיאט

מאמן הפועל רמת גן שזכה בגביע הטוטו של הלאומית, דיבר ברדיו 103FM: "חשוב לי להיות מאושר וכרגע אני במקום שכיף לי". על הקבוצות הקודמות: "לא ספגתי כ"כ הרבה מהלומות, השגתי תוצאות בכל מקום חוץ מבסכנין"

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)
 בני בן זקן זכה אמש (שני) בתואר ראשון בקריירה כאשר הוביל את הוביל את הפועל רמת גן לזכייה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית לאחר 1:2 על בני סכנין. לכבוד האירוע החגיגי דיבר היום המאמן בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על העונות הקודמות בליגת העל.


בני בן זקן פתח את דבריו ואמר: "אני מאוד נהנה מאוד נהיה כאן, אני אוהב את המקום ומשהו מרגיש לי בקבוצה מאוד נכון".


עכשיו אתה הגעת למקום שקט אחרי שחטפת הרבה מהלומות: אני לא זוכר שספגתי כל כך הרבה מהלומות, יש את החוויה כהתנהלות כמאמן, אבל זה חלק המקצוע, זה לא נעים להיות מפוטר בטח לא במקום עבודה שהייתי בו 20 שנה כמו קריית שמונה, אבל משם התקדמתי למקומות אחרים".






"השגתי תוצאות כמעט בכל מקום חוץ מבסכנין". בני בן זקן (אודי ציטיאט)


על היחסים עם איזי שרצקי: "אני יודע שאיזי האמין בי וחבל שזה נגמר ככה, בסוף שאתה עובד עם אנשים דומיננטיים זה חלק מהעניין, גם ברק בכר עבר תהליך, מעבר לזה בזמן מאוד קצר הגעתי להפועל קטמון ובית"ר ירושלים ואני חושב שהדרך די טובה והשגתי תוצאות כמעט בכל מקום חוץ מבסכנין".


על המטרות העונה: שנה שעברה שמחנו שהגענו לפלייאוף העליון והשנה אנחנו החלטנו לתת לתוצאות לדבר, יש שחקנים צעירים ושילוב עם מנוסים ואני חושב שיש סגל טוב לליגה, אנחנו רוצים פלייאוף עליון ואז נראה מה יהיה שם. ברגע ששנה שעברה איבדנו את הסיכויים לעלות ליגה אנחנו התפרקנו".


האם החלום שלך הוא לשוב לליגת העל: "החלום שלי הוא להיות מאושר וכרגע אני נמצא במקום שכיף לי וכרגע אחרי מספר תחנות, אני מרגיש שהמקום הזה מתאים לי ואני עושה את המקסימום עבור המועדון ועבור עצמי. אם תהיה הצעה בליגת העל, לא אקפוץ עליה".



בני בן זקן לא יקפוץ על הצעה מליגת העל (אודי ציטיאט)


כאן אתה מדבר על הכל, מדוע מאמנים בליגת העל מסרבים לדבר: "ככל שאתה עולה בליגה יחד עם רמת החשיפה, עולה גם רמת הביקורת ולפעמים אתה יותר נזהר וזה לא פשוט. המאמן עומד מול יותר מדי חזיתות ואפשר לטעות ולא לצאת מושלם ואתה רק לומד מזה".


הלחץ בבית"ר היה גדול יותר מאשר בקריית שמונה: "אני חושב שבמקרה הזה של בעלי בית זה תמיד בנאדם אחד. עם איזי יכולתי לעבוד הרבה יותר שנים ונקודתית נלחמתי על נקודה אחת שחשבתי בזמנו רק על טובת המועדון".


האם הסיפור בלאומית כבר גמור לעומת שנים עברו, נראה שמכבי פתח תקווה וראשון לציון יעלו בקלות לליגת העל
: "על הנייר שזה יכול לקרות, בחמש שנים האחרונות עלו חמש קבוצות מליגה א', ובגלל זה אני חושב שהליגה הזאת ממש מרתון כי הכל מאוד צפוף כאן וגם קבוצה עשירה יותר, היא לא עשירה הרבה יותר. זו ליגה מאוד מעניינת".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי