רמה"ש שנייה, סכנין נוצחה בביתה, קטמון ניצחה 0:4 בלוד

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | עדי אבישי

שחקניו של נועם שוהם הביסו 0:3 את אשקלון, נוף הגליל ניצחה 1:2 דרמטי בדוחא את היורדת מליגת העל, הירושלמים חגגו במחצית הראשונה עם צמד של וויליאם אגאדה. אום אל פאחם ניצחה בעפולה 1:3

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגה הלאומית נמשך אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל רמת גן אירחה את הפועל עכו וגברנה עליה 0:1, בני סכנין פגשה במגרשה את נועלת הטבלה, נוף הגליל ונוצחה במפתיע 2:1, בני לוד אירחה את הפועל קטמון, האורחת זכתה בניצחון מוחץ 0:4. הפועל עפולה פגשה בביתה את הפועל אום אל פאחם ונוצחה 3:1, הפועל רמת השרון אירחה את הפועל אשקלון, גברה עליה 0:3 מרשים ועלתה למקום השני בטבלה.


הפועל ר"ג – הפועל עכו 0:1
אחרי הזכייה בגביע הטוטו של הלאומית, שבה הפועל רמת גן למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים ברצף ללא ניצחון ליגה. הצפוניים הגיעו למשחק מהמקום הרביעי עם הפסד בודד בחמשת המחזורים הראשונים והיום ספגו את השני. בדקה ה-45 הגביה זיידאן כדור נהדר לרחבה, עדן הרשקוביץ' עלה גבוה ונגח לרשת, 0:1 לרמת גן.


בני סכנין – נוף הגליל 2:1 
היורדת מליגת העל ומאמנה ניסן יחזקאל אירחו את נועלת הטבלה וספגו במפתיע הפסד שלישי רצוף. האורחת רשמה ניצחון ראשון העונה ועלתה מעל הקו האדום. גילכריסט נגוומה העלה את סכנין ליתרון 0:1 בדקה ה-25. על סף השריקה להפסקה, ספג תומר סוויסה מנוף הגליל כרטיס צהוב שני והורחק. בדקה ה-48, השוותה האורחת ל-1:1. שוקרני שלח כדור נהדר לרחבה אל יובל אבידור שהשתלט עליו ובעט חזק לרשת. בדקה ה-87, עלתה נוף הגליל ליתרון 1:2 דרמטי כשכדור של שוקרני הגיע לראשו של ים כהן שנגח פנימה.



ניסן יחזקאל. הפסד ביתי צורב (מאור אלקסלסי)


בני לוד – הפועל קטמון 4:0
המארחים רשמו הפסד רביעי רצוף, בעוד הקבוצה מירושלים הצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות, ועוד איזה ניצחון. כבר בדקה השישית עלתה קטמון ליתרון 0:1. עבירה ברחבה העניקה לירושלמים כדור עונשין מ-11 מטרים. שרון זיסו בעט פנימה והעלה את קבוצתו ליתרון מוקדם. וויליאם אגדה כבש צמד מהיר בדקה ה-23 ובדקה ה-27 והעלה את האורחת ל-0:3. רועי פדידה קבע 0:4 בדקה ה-34. בדקה ה-84 נקבע כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות קטמון, סער בנבנישתי בעט למשקוף העליון של השער והחוצה, והשאיר את התוצאה בעינה. שניים משחקני לוד הורחקו: רז שביט (68) ומוחמד אזברגה (90).


הפועל עפולה – הפועל אום אל פאחם 3:1
המארחת המשיכה את פתיחת העונה החלשה שלה והיא עדיין ללא ניצחון ומתחת לקו האדום. האורחת הגיעה למשחק עם רצף של שלושה משחקים ללא הפסד, וזכתה בניצחון חוץ יקר וחשוב. ריף מסיקה העלה את אום אל פאחם ל-0:1 בדקה ה-25. האורחת זכתה בפנדל מפוקפק בדקה ה-59, דובב גבאי דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:2. דקה קודם לכן הורחק אליאור סיידר מעפולה אחרי שספג כרטיס צהוב שני. עפולה צימקה בדקה ה-65 משער של גל קעטבי שקבע 2:1, רותם חטואל הבקיע את השלישי לזכות קבוצתו של ניר ברקוביץ' בדקה ה-74 וקבע את תוצאת המשחק – 1:3.



נועם שוהם. הוא ורמה"ש כבר במקום השני (אודי ציטיאט)


הפועל רמת השרון – הפועל אשקלון 0:3
המארחת ומאמנה נועם שוהם בתקופה נפלאה ובמאזנם ארבעה ניצחונות רצופים, בדרך אל המקום השני על חשבונה של ראשון לציון שירדה לשלישי. האורחת ומאמנה מוטי איווניר הגיעו למשחק אחרי שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים וספגו הפסד צורב. רמת השרון עלתה ל-0:1 בדקה ה-16. כדור עומק הגיע אל עומר באבו שחדר לרחבה ובעט, הכדור פגע בשמעון אבוחצירה וחדר לרשת. המארחת המשיכה לתקוף ושמעון אבוחצירה כבש וקבע 0:2 בדקה ה-44. רועי רונן נגח פנימה את השלישי של רמת השרון בדקה ה-54.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי