כפי שפורסם לראשונה: אלי אלבז חתם בבני סכנין

אלי אלבז
אלי אלבז | הפועל בני סכנין, רשמי

החלוץ קיווה למצוא קבוצה בליגת העל וכבר ניהל מו"מ עם סקציה נס ציונה, אבל בסופו של דבר נחת בקבוצה מהליגה הלאומית, שהחליטה להתחזק בעקבות ההפסדים האחרונים. מוגרבי עשוי לשוב לסגל נגד ראשון לציון

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

היכולת המאכזבת של בני סכנין מאז פתיחת העונה ושלושת ההפסדים האחרונים, שאף גררו את הודעת ההתפטרות של המאמן ניסן יחזקאל, שנשאר לבסוף בתפקיד, הובילה את הנהלת המועדון לעשות שינויים. הקבוצה מהמגזר החליטה להתחזק והיום (חמישי) הודיעה על החתמתו של החלוץ אלי אלבז, שעל כך שהוא צפוי להצטרף פרסמנו לראשונה בספורט1.

אלבז, שפתח את העונה שעברה בהפועל חיפה ועבר בחודש ינואר למכבי פתח תקווה, הפך הקיץ לשחקן חופשי ולכן התאפשר מעברו של השחקן גם לאחר מועד ההעברות. כפי שפרסמנו לראשונה, כבר לפני מספר שבועות נוצרו שיחות ראשוניות בין השחקן לבין אנשי סכנין, אך אלבז קיווה לקבל הצעה טובה יותר מליגת העל. החלוץ ערך שיחות עם סקציה נס ציונה, אבל כאשר זה לא קרה ולאור ההפסדים האחרונים של סכנין, הוחלט לקדם את השיחות לכדי חתימה.

בינתיים בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק החשוב ביום שני מול הפועל ראשון לציון. בסכנין מודעים לעובדה שהם נציבים לפני צומת דרכים, כשניצחון יכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה ואילו הפסד עלול לגרום לזעזוע רציני במועדון. הקבוצה ממוקמת עשירית בטבלה מרחק שש נקודות מהכתומים, שבמקום השלישי. מי שעשוי לחזור לסגל הקבוצה לאחר תקופת היעדרות ממושכת הוא החלוץ פיראס מוגרבי.

פיראס מוגרבי. עשוי לחזור לסגל לאחר היעדרות ממושכת (עדי אבישי)
פיראס מוגרבי. עשוי לחזור לסגל לאחר היעדרות ממושכת (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי