יוצאת לדרך חדשה? סולימן אזברגה מונה למאמן בני סכנין

אזברגה
אזברגה | צילום: ערן לוף

המאמן שעזב לפני שנה את בני לוד יקבל הזדמנות לשקם קבוצה נוספת מהמגזר, ויחליף את ניסן יחזקאל שההנהלה קיבלה את התפטרותו לאחר ההפסד לראשל"צ. ראשי המועדון הבהירו: גם השחקנים לא חסינים מזעזוע

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין הודיעה הערב (רביעי) כי המאמן סולימן אזברגה יאמן את הקבוצה עד סיום העונה. אזברגה יחליף בתפקיד את ניסן יחזקאל, שהתפטר ביום שני האחרון לאחר ההפסד להפועל ראשון לציון שהיה ההפסד השלישי ברציפות של סכנין.

יחזקאל כבר התפטר בשבוע שעבר, אך אז החליטו ראשי בני סכנין שלא לקבל את ההתפטרות ורק לאחר ההפסד מול ראשון לציון הוחלט להיפרד מהמאמן. מאז ההפסד מספר מאמנים הוצעו לראשי סכנין מוחמד אבו יונס וחאלד דוכי, והשניים החליטו לתת את ההזדמנות לאזברגה שעבורו זאת תהיה הקבוצה השלישית מהמגזר אחרי בני לוד ואחי נצרת. ברוב שנות הקריירה אימן אזברגה בבני לוד תחת אחיו, אבו סובחי, אך לאחר פטירתו של האחרון לפני שנה החליט המאמן לעזוב את לוד וכעת מקבל הזדמנות חדשה לשקם את הקריירה האישית שלו. המבחן הראשון של המאמן יהיה ביום שישי הקרוב מול אחי נצרת.

מעבר לכך, ראשי סכנין מתכוונים לערוך שיחה קשה עם השחקנים על מנת להבהיר כי מעבר לשינוי המאמן לא מן הנמנע כי יבוצעו זעזועים משמעותיים גם בסגל הקבוצה. מחר ינסו במועדון להעביר את אלי אלבז בבקרה התקציבית. החלוץ חתם בקבוצה בשבוע שעבר, אך לא שיחק במחזור האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי