חלאיילה: "סכנין לא ידעה משבר כזה, אבל אסור להיבהל"

ניסן יחזקאל
ניסן יחזקאל | עומרי שטיין

דובר הקבוצה מהמגזר דיבר ב-103fm והכיר במצב השלילי של המועדון: "הסיטואציה קשה". על עזיבת יחזקאל: "הגדיר את העשייה שלו ככישלון". חיזוק בינואר: "אולי עד אז נראה שאין סיכוי לעלות ליגה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)
בצל פתיחת העונה הנוראית של בני סכנין, שהשיגה שני ניצחונות בלבד לעומת ארבעה הפסדים מאז פתיחת הליגה הלאומית, מה שהוביל לסיום דרכו של המאמן ניסן יחזקאל, יושב ראש המועדון מונדר חלאיילה התראיין הערב (חמישי) ל-103fm והתייחס בין היתר למצבה של הקבוצה, ללחץ המופעל מצד האוהדים ולמאמן החדש סלימאן אזברגה.


בתחילת דבריו, חלאיילה דיבר על עזיבת ניסן יחזקאל: "ניסן הציע להתפטר לפני שבועיים ולא קיבלנו את ההצעה, אחרי המשחק האחרון הוא חזר באותה הצעה בטענה לבעיות בריאותיות ולכן מצאנו לנכון להסכים לזה. לא ראוי שניכנס לסוגייה הרפואית, אני לא יכול להשחיל משפט על בריאותו של אדם מבלי לקבל את האישור לכך".


הכישלון המקצועי של המאמן היוצא: "הוא הגדיר את העשייה שלו ככישלון. ברור שיש לזה סיבות שונות, אבל בסוף זה כישלון של כולנו. לא צריך להיבהל מזה, כי אז ניבהל אז נמשיך להיכשל".


ניסן יחזקאל. נכשל ושילם את המחיר (דני מרון)
ניסן יחזקאל. נכשל ושילם את המחיר (דני מרון)


המשבר שסכנין שרויה בו: "הסיטואציה קשה ואנחנו מודעים לכך. ברור שאנחנו במשבר גדול, אולי כזה שהמועדון לא ידע כמותו בעבר. לכן חשוב לפעול בצורה נכונה".


הלחץ מצד האוהדים: "הם מגיבים מתוך אמוציות, חלקם יודע שחשוב להשרות רוגע על המועדון וההנהלה כדי שנוכל להמשיך בדרכנו. בנוגע לדרישתם כי היו"ר וההנהלה יתפטרו, זה לא משהו שפותרים בחמש דקות. יש מחויבויות".



סלימאן אזברגה. יצליח לחלץ את סכנין מהמשבר? (ערן לוף)
סלימאן אזברגה. יצליח לחלץ את סכנין מהמשבר? (ערן לוף)


הגעתו של אזברגה ושאלת החיזוק בינואר: "הנושא עלה בפגישה איתו. יכול להיות שבינואר נראה שבלתי אפשרי מבחינתנו לעלות ליגה ואז התכנית תהיה להתייעל ולהגיע לאיזון כלכלי, דרך מתן הבמה לצעירים ואולי אף שחרור שחקנים. במקרה שנהיה קרובים למטרה, אזברגה אמר שלא נדרש חיזוק גדול וסימן בעמדה או שתיים. הוא הוגן ומבין שתקציב הקבוצה לא גדול, הוא מכיר את המשאבים של קבוצה במגזר הערבי. הדרישות שלו הגונות. הוא מאמין שהסגל הקיים הוא טוב".


מאמן ערבי בסכנין: "זה משהו שלא קרה מאז שהיינו בליגה הארצית, לפני משהו כמו 16 או 17 שנים".


 

האם המועדון נותן יותר כבוד לוותיקים: "נמשיך לתת כבוד לשחקנים כמו ראדי, חלאיילה וקנדיל. מאמינים שהקבוצתיות תנצח ומעוניינים שתהיה אווירה חיובית גם מול האוהדים. אם נצליח לייצר אווירה כזו, כמו שקרה בשבוע האחרון שבו אנשים מכובדים מהעיר סכנין גייסו 200 אלף ש"ח כדי להביא את אלי אלבז, אז יהיה ניתן להתקדם".
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי