במכבי פ"ת עדיין לא יודעים מתי לידור כהן ישוב מהפציעה

לידור כהן
לידור כהן | אריאל שלום

שחקן ההתקפה, שנפגע בגבו ועבר MRI שהצביע על שחיקה בדיסק בגבו אשר מקרינה לרגלו, עובר טיפולים וטרם ברור מתי יוכל לשוב לשחק. במועדון הבהירו לשחקנים: המענקים על הדרבי לא ישולמו בתלוש השכר הקרוב

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה מביעים דאגה לאור פציעתו של שחקן ההתקפה לידור כהן, שהפך למוציא לפועל העונה של הקבוצה ביחד עם תאי בריבו. כפי שפרסמנו, כהן סובל מכאבים בגבו ועבר MRI, אשר הצביע על שחיקה של הדיסק בגבו כבר לפני שבוע וחצי, אבל במועדון עדיין לא יודעים מתי ישוב.

"מה שמפחיד בפציעה הזאת, שאין זמן מוגדר לחזרה. הבעיה היא גם שזה כאבים בגב שמקרינים לרגל ופה הבעיה" אמרו במועדון. כרגע אין שיפור משמעותי במצבו של כהן, אשר כבש שלושה שערים ובישל עוד שניים נוספים בליגה. השחקן עדיין מטופל באמצעות זריקות וטיפולים ועדיין לא ידוע מתי יחזור.

מנגד, בפ"ת יצאו שבעי ניצחון מהניצחון ביום חמישי בעפולה: "זה היה אחד המשחקים הכי חלשים ומפוזרים שלנו העונה" הודו בפ"ת. "מצד שני, שלוש הנקודות הן הכי חשובות. האיכות שלנו בחלק הקדמי היא זו שעושה את ההבדל". עם זאת, למרות הניצחון והעובדה שהקבוצה רושמת כבר חמישה ניצחונות רצופים ובורחת לליגה, בפ"ת מסרבים להרגיש זחיחות או הרגשה שהם מתחילים לברוח לליגה: "מי שאומר את זה כנראה לא מכיר את הליגה הלאומית. זו הליגה הכי לא צפויה שיש. יש גם את קטמון, רמה"ש וראשון ובטח את סכנין שמתישהו יתחברו".


"זו הליגה הכי לא צפויה שיש, החלק הקדמי עושה את ההבדל" (לירון מולדובן)

שחקן נוסף שייעדר בקרוב הוא הקשר מוחמד סרסור, שעמד השבוע לדין בפני בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל זכר לאירועי הדרבי, שם ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדי הפועל פ"ת, והורחק לשני משחקים בפועל, כאשר את המשחק הראשון הוא ריצה כבר בחמישי מול הפועל עפולה.

השחקנים עדיין מחכים למענקים על הניצחון בדרבי (היו"ר אבי לוזון הבטיח 2000 שקלים לכל שחקן) כאשר במועדון הבהירו כי המענקים לא נכנסו למשכורת הנוכחית מכיוון שלא ניתן להכניסם לתלוש השכר הנוכחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי