תומר קשטן סיכם את תנאיו במועדון ספורט כפר קאסם

תומר קשטן
תומר קשטן | אודי ציטיאט

המאמן, שהדריך בעונה שעברה את הפועל קריית שמונה ופוטר מחזור אחד לסיום העונה, הגיע להבנות עם הקבוצה מהליגה הלאומית. היו"ר טארק סרסור: "הלכנו עליו בגלל הניסיון והאישיות"

(גודל טקסט)

תומר קשטן בדרך חזרה לכדורגל הישראלי כמאמן מ.ס. כפר קאסם, לאחר שסיכם היום (ראשון) את תנאיו במועדון מהליגה הלאומית. החתימה הרשמית תתבצע בימים הקרובים. קשטן, שאימן בעונה שעברה בקריית שמונה ופוטר מחזור אחד לסיום העונה בשל עימות תקשורתי עם הבעלים איזי שרצקי, יחזור לעמוד על הקווים וישמש כמחליפו של איסמעיל עמאר, שהתפטר מהקבוצה לפני שבועיים.

הקבוצה מהמגזר הביסה בשבוע שעבר את בני לוד בתוצאה 1:5, כאשר מי שהדריך אותה היה איציק שאקי, שעובד במחלקת הנוער של המועדון. שאקי לא היה מעוניין להמשיך בקבוצה הבוגרת ובמקביל רצו בכפר קאסם להחתים מאמן בכיר. לאחר שמספר מאמנים הציעו את עצמם, החליטו ראשי המועדון להחתים את קשטן באמצעות סוכנו דודו דהאן.

יו"ר מ.ס. כפר קאסם טארק סרסור אישר את הפרטים ואמר: "אכן קיבלנו מספר רב של פניות מצד מאמנים שרצו להגיע אלינו וזה מאוד החמיא לנו. החלטנו ללכת על קשטן בגלל הניסיון שלו וגם האישיות, שחשבנו שתתאים למועדון שלנו. אין לנו ספק שקשטן יוביל את הקבוצה להישגים ומבחינתנו זה אומר העפלה לפלייאוף העליון בסיום העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי