סעיף יציאה לחו"ל בחוזהו של רייכרט, שחתם ברמת השרון

בן רייכרט
בן רייכרט | רמת השרון

אחרי שלא מצא קבוצה בליגת העל, הקשר חזר למועדון נעוריו: "אין כמו לשוב הביתה", אמר. אם תגיע הצעה מליגת העל או מעבר לים, הוא יהיה רשאי לעזוב בחודש ינואר ללא תמורה. עשוי להיכלל בסגל כבר נגד מכבי פ"ת

(גודל טקסט)
אחרי ששוחרר מזולטה ואחרם הבלגית ללא תמורה ולא הצליח למצוא קבוצה בליגת העל, בן רייכרט חתם היום (רביעי) לעונה בעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית. "אסכם במשפט – אין כמו לחזור הביתה", אמר בקצרה הקשר הנרגש לספורט1.


לספורט1 נודע כי לחוזהו של רייכרט, שירוויח 200 אלף שקל בשורות רמת השרון, הוכנס סעיף שחרור ללא תמורה בחודש ינואר – אותו ניתן יהיה להפעיל רק אם תגיע הצעה מקבוצה בליגת העל או קבוצה בחו"ל.


ברמת השרון מקווים כי השפעתו של הקשר על הקבוצה תהיה מידית, כשבמועדון מאמינים כי רייכרט יסייע לקבוצה להישאר בחלק העליון של הטבלה: "מדובר באחד הקשרים הטובים בליגה והוא יהיה תוספת כוח משמעותית לקבוצה שלנו", הסבירו.


מחר (חמישי ב-19:00) תתארח רמת השרון אצל המוליכה המכבי פתח תקווה במסגרת המחזור התשיעי בליגה הלאומית ורייכרט עשוי להיכלל בסגל של המאמן נועם שוהם, שניצב במקום החמישי עם 13 נקודות – שש פחות מראשון לציון שמדורגת במקום שמוביל בסיום העונה לליגת העל.


ירד ללאומית. בן רייכרט (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי