קבוצה מספר 16: דודו ביטון חתם בהפועל עפולה

דודו ביטון
דודו ביטון | מאור אלקסלסי

לאחר שחיכה להצעות מליגת העל, החלוץ בן ה-31 הצטרף לנועלת הליגה הלאומית עד סיום העונה, לאחר קיצוץ משמעותי בשכרו. בקבוצתו החדשה מקווים שיעמוד לרשותם כבר במשחק הקרוב נגד הפועל עכו

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

החלוץ דודו ביטון חתם היום (שלישי) בהפועל עפולה ורשם לעצמו תחנה מספר 16 בקריירה. במהלך כל הקיץ חיכה ביטון להצעות מליגת העל, אך לבסוף בחר להצטרך לקבוצה מתחתית הליגה הלאומית. תנאיו של השחקן במועדון סוכמו כבר לפני מספר ימים ומעברו הפך הבוקר לרשמי.

בבירת העמק מקווים כבר מחר להעבירו בבקרה התקציבית, על מנת שיוכל לעמוד לרשותו של המאמן עידן בראון כבר במחזור הקרוב נגד הפועל עכו. בהפועל עפולה סיפרו כי החלוץ החדש הסכים לקצץ משמעותית בשכרו על מנת לשקם את הקריירה שלו ואף לחזור לליגת העל כבר בחודש ינואר הקרוב.

ביטון גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, ממנה הגיע למספר מועדונים גדולים בישראל, כמו מכבי חיפה ומכבי תל אביב. בהמשך שיחק גם בהפועל פתח תקווה והפועל רעננה. ברזומה שלו נוכחות כמה קבוצות אירופיות, כאשר שיחק בשרלואה הבלגית, ויסלה קראקוב מפולין ואלקורקון הספרדית. את העונה האחרונה התחיל במ.ס. אשדוד, ממנה עבר בחודש ינואר להפועל חיפה ולאחר מכם הפך לשחקן חופשי.

דודו ביטון. קבוצה מספר 16 בקריירה של החלוץ (לירון מולדובן)
דודו ביטון. קבוצה מספר 16 בקריירה של החלוץ (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי