0:1 לרמה"ש ממספרת של בן רייכרט, סכנין הפסידה בלוד

רמת השרון חוגגת עם בן רייכרט
רמת השרון חוגגת עם בן רייכרט | הפייסבוק של רמת השרון

הקשר ששב לקבוצת נעוריו מהשרון, הדהים עם ביצוע מבריק בדקה ה-22 בניצחון על נוף הגליל. הלודאים עצרו רצף הפסדים עם 1:2, רק 0:0 לראשל"צ מול עפולה, 0:1 להפועל פ"ת על הפועל ר"ג

(גודל טקסט)
המחזור ה-12 בליגה הלאומית יצא לדרך אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים בהם הובקעו שישה שערים בלבד. השנייה בטבלה, הפועל ראשל"צ התארחה אצל נועלת הטבלה, הפועל עפולה וחזרה הביתה עם 0:0 מאכזב. הפועל פ"ת אירחה את הפועל ר"ג וניצחה 0:1. בני סכנין התארחה אצל בני לוד והפסידה במפתיע 2:1, הפועל רמת השרון אירחה את נוף הגליל וזכתה בניצחון 0:1 ממספרת גדולה של בן רייכרט, הפועל אשקלון פגשה במגרשה את הפועל עכו וגברה עליה 0:1.


הפועל עפולה – הפועל ראשל"צ 0:0
האורחים הגיעו למשחק ביכולת נהדרת אחרי שניצחו ארבעה מחמשת משחקיהם האחרונים, בדרך אולי להגשים את חלומם ולעלות בסוף העונה לליגת העל. האורחת נועלת את הטבלה הלאומית אחרי שהגיעה למשחק עם ארבעה הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים. המשחק הסתיים ב-0:0, האורחים מאוכזבים, המארחים צברו נקודה יקרה.


הפועל פ"ת – הפועל ר"ג 0:1
ניצחון ביתי חשוב למלאבסים שעדיין מאמינים ביכולתם להשתלב בצמרת הגבוהה. הקהל המקומי חגג במושבה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, עומר בוארון העביר כדור רוחב לאמאדו סוקונה שכבש והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון 0:1, זאת גם הייתה התוצאה בסיום והמארחת ירדה מכר הדשא עם מלוא שלוש הנקודות. בר איבגי המארח ספג כרטיס אדום שתי דקות בתוך תוספת הזמן.



בני בן זקן. הפסד כואב (דני מרון)


בני לוד – בני סכנין 1:2
לוד עדיין שקועה עמוק במקום ה-14 אחרי רצף של הפסדים, אותם קטעה היום. סכנין, שירדה מליגת העל, מדשדשת במרכז הטבלה עם שאיפות להתברג בצמרת, והיום ספגה הפסד מפתיע וצורב. האורחת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-34. חאלד חלאיילה מצא את מוטי מלכה על סף הרחבה, וזה שלח כדור מסובב לפינת שערו של אסף רז. בדקה ה-43, 1:1. בן בן יאיר בעט כדור חופשי אדיר מ-28 מטרים היישר לשערו של קנדיל. שקד חתוכה השלים מהפך כשקבע 1:2 ללוד בדקה ה-58.



קנדיל. הפסד מפתיע בלוד (אודי ציטיאט)


הפועל ניר רמה"ש – הפועל נוף הגליל 0:1
רמת השרון חזרה לנצח בליגה אחרי שלא עשתה זאת יותר מחודש. זה היה ניצחון הבכורה של מאמנה החדש ירון הוכנבוים. נוף הגליל שלא הפסידה בליגה למעלה מחודש נעצרה באצטדיון גרונדמן. המארחת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-22, אחרי שבן רייכרט קיבל כדור עמוק ברחבה ועם מספרת ענקית כבש שער גדול, ששווה שלוש נקודות.


הפועל אשקלון – הפועל עכו 0:1
החבורה של מוטי איוניר ממשיכה במסע ההישרדות הלא פשוט שלה, לאחר שפתחה את העונה במינוס תשע נקודות. היא הגיעה למשחק אחרי שהפסידה בארבעה משחקים ברציפות והיום שבה לנצח. בדקה ה-28, 0:1 להפועל אשקלון. יגיל אוחנה הכניס כדור עומק לחוליו סזאר, שגלגל לרשת האורחת.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי