אצטדיון המושבה משנה את שמו: "אצטדיון שלמה ביטוח"

איצטדיון "שלמה ביטוח"
איצטדיון "שלמה ביטוח" | שביט. וזהו

עיריית פ"ת יצאה למכרז למתן חסות. שווי העסקה: 2.5 מיליון ש"ח לארבע שנים. שמלצר, מבעלי החברה, בירך: "שמחים על הבחירה, שנים רבות שאנחנו ממוקמים בעיר". ראש העיר גרינברג: "מדובר בחברה מקצועית וגדולה במשק"

(גודל טקסט)

אצטדיון המושבה נבנה בשנת 2011 ושימש לא רק את הקבוצות מפתח תקווה אלא גם את הפועל ת"א ובני יהודה בשנים בהן נדדו מאצטדיון בלומפילד בשל שיפוצים. היום (שני) הודיעה חגיגית עיריית פתח תקווה כי שם הם האצטדיון ייקרא מעתה "אצטדיון שלמה ביטוח". זאת משום שהעירייה יצאה במכרז לצורך מתן חסות וקריאת שם האצטדיון על שם גורם מסחרי כמקובל בעולם. חברת שלמה ביטוח היא זו שזכתה במכרז, ותיתן את החסות. שווי העסקה עומד על 2.5 מיליון ש"ח למשך ארבע שנים. האצטדיון ימותג וישולט הן במעטפת החיצונית והן בחללים הפנימיים בשם וסמל נותן החסות.


טובי שמלצר, מבעלי חברת "שלמה ביטוח" בירך על כך: "אנו שמחים על בחירתנו כזוכים במכרז למתן החסות של אצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקווה. בתור חברה שמשרדיה ממוקמים מזה שנים רבות בעיר פתח תקווה, ומעסיקה מאות עובדים תושבי העיר, אנו מחוברים לעשייה המקומית וחיים אותה מדי יום. כמו כן, כחברת ביטוח שחרטה על דגלה מצוינות, חדשנות וערכיות, התחברנו לאחד מהאצטדיונים המתקדמים בישראל, שמקדם את ערכי הספורט והתחרותיות בישראל".

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה ציין: "רוצה לאחל מזל טוב לחברת שלמה ביטוח אשר מצטרפת היום לעיר כנותנת החסות של אצטדיון המושבה. כיאה לאצטדיון מתקדם וחדשני, אשר נמצא בליגה של כל המגרשים ומתקני הספורט המובילים בישראל, אני שמח שגם נושאת שם האצטדיון היא חברה מקצועית, גדולה ומשמעותית במשק הישראלי".


הדמייה של האיצטדיון תחת המיתוג החדש (שביט. וזהו)

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת, דרכה יצא לפועל המכרז: "בהתאם להנחיית ראש העיר, פעלה החברה לשווק חבילת זכויות מיתוג וחשיפה של האצטדיון העירוני. האתגר היה משמעותי בשל העובדה שפרט לתל אביב, מכרזים מסוג זה לא צלחו. אני שמח וגאה על כך שמספר רב של חברות עסקיות, מהמובילות במשק, התעניינו במכרז. התעניינות זו מלמדת על האטרקטיביות והפוטנציאל של האצטדיון ועל האמון הרב שהביעו החברות בעיר פתח תקווה ובעומד בראשה".

רק נזכיר כי בשנת 2015, זכתה קבוצת שלמה, אליה משתייכת גם חברת שלמה ביטוח, במכרז לקבלת חסות השם של היכל הספורט העירוני ה"דרייב אין" בת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי