חאלד חלאיילה פנה לארגון השחקנים לגבי שחרורו מבני סכנין

חאלד חלאיילה
חאלד חלאיילה | אודי ציטיאט

הקשר שנאלץ לעזוב לפני עשרה ימים, טרם הגיע להסדר פיצויים מול המועדון כשדרש את שכרו עד לתום העונה וכן סכום נוסף לאחר 19 שנים. גם העירייה לא הצליח לסייע. הארגון: "נפעל למימוש זכויותיו באופן מלא"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

חאלד חלאיילה, הסמל הגדול של בני סכנין, שוחרר מהמועדון לאחרונה אך הסאגה בין הצדדים ממשיכה ואף מעמיקה. זאת לאחר שהקשר פנה לאחרונה לארגון השחקנים בכדי שיסייע לו בקבלת הפיצוי ההולם לשחרורו.

כזכור לפני עשרה ימים הודיע מאמן בני סכנין, סולימן אזברגה לחאליללה כי הוא לא חלק מהקבוצה יותר והוא רשאי לחפש קבוצה אחרת, והנהלת המועדון תמכה במאמן. חלאיילה עצמו נפגש לאחרונה עם ההנהלה והצדדים לא הגיעו להסדר, כאשר הקשר דורש את שכרו עד לסיום העונה וכן פיצוי על שחרור לאחר 19 שנים.

עוד נודע כי גם נציגים מעיריית סכנין ניסו לאחרונה להתערב בנושא ולעזור בפתירת הבעיה אך זה לא צלח. לספורט1 נודע כי כבר הבוקר מינה ארגון השחקנים עורך דין מטעמו שיטפל בנושא.

חאלד חלאיילה. פנה לארגון השחקנים (אודי ציטיאט)

מארגון השחקנים נמסר: "לשם כך אנחנו כאן. ארגון השחקנים, בשיתוף עם עו"ד איציק אבישר שיעניק ליווי משפטי צמוד למקרה, יפעל מול הגורמים הנדרשים כדי להבטיח שהשחקן יממש את זכויותיו באופן מלא". עוד הוסיף הארגון: "אנחנו מחזקים מכאן את חאלד חלאיילה וקוראים למועדונים לנהוג באופן ערכי וחוקי בעובדיהם, בעתות שמחה וגם כשקשה. לא נאפשר מצב אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי