מכבי פ"ת חזרה לנצח עם 0:2 על אחי נצרת, הפסד לקטמון

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

לוזון ושחקניו שבו מהפגרה ורשמו ניצחון עשירי העונה בדרך לליגת העל. 1:2 לכפר קאסם על הירושלמים, שנוצחו אחרי שמונה משחקים. 0:2 לאשקלון בנוף הגליל ו-0:4 לר"ג על לוד. 2:3 לבית"ר ת"א על הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

הסתיימה הפגרה והליגה הלאומית שבה היישר למחזור ה-13, עם חמישה משחקים. מוליכת הטבלה, מכבי פ"ת אירחה במושבה את מכבי אחי נצרת, נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה החמישית וניצחה למרות זאת 0:2. שחקניו של גיא לוזון הגדילו את הפער מהמקום השני לשבע נקודות.

הפועל קטמון התארחה אצל כפר קאסם ונוצחה 2:1. העולה החדשה כבר במקום הרביעי בטבלה. בית"ר ת"א/בת ים פגשה במגרשה את הפועל פ"ת, המארחת ניצחה 2:3, משחק רווי מהפכים. הפועל נוף הגליל אירחה את הפועל אשקלון, האורחים, שחקניו של מוטי איווניר, הפתיעו כשניצחו 0:2 והפועל ר"ג שפגשה בביתה את בני לוד, ניצחה 0:4.


מכבי פ"ת – מכבי אחי נצרת 0:2
מכבי פ"ת של גיא לוזון צועדת בדרך הבטוחה בחזרה אל ליגת העל והיא טרם נוצחה העונה. אחרי ה-1:1 מול קטמון בחוץ, שבה המוליכה למסלול הניצחונות מול אחי נצרת שנמצאת בתקופה רעה מאוד. המארחת נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה החמישית, אחרי שברנדאו הברזילאי פגע עם רגלו המורמת בפניו של שחקן אורח וספג כרטיס אדום. דווקא בחיסרון מספרי, עלתה מכבי פ"ת ליתרון 0:1 בדקה ה-12 אחרי שדור חוגי השאיר כדור נהדר לגיא חדידה שכבש בנגיעה. ליאל עבדה ביסס את הניצחון כשקבע 0:2 בדקה ה-77.


תומר קשטן. התקופה הטובה נמשכת (מאור אלקסלסי)

מ.ס כפר קאסם – הפועל קטמון 1:2
שתי הקבוצות יצאו לפגרה במהלכה של תקופה טובה עם תוצאות תיקו. האורחת מירושלים עלתה ליתרון בדקה ה-21, משער של סהר בנבנישתי שקבע 0:1. דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, השוותה המארחת משער עצמי של הראל שלום שנגח לשערו – 1:1. אחמד דראוושה המארח השלים מהפך בדקה ה-79 כשכבש וקבע 1:2. העולה החדשה, עם מאמנה תומר קשטן, עלתה למקום הרביעי בטבלה.

הפועל נוף הגליל – הפועל אשקלון 2:0
קבוצתו של מוטי איווניר ששקועה בתחתית, השיגה ניצחון חוץ יקר וקברניטיה יכולים לרשום לרווחה, לפחות בינתיים אחרי שהקבוצה עלתה מעל הקו האדום. חוליו סזאר העלה את קבוצתו של מוטי איווניר ליתרון 0:1 בדקה ה-26 כשנגח לרשת האקסית ולא חגג מולה. בדקה ה-57 כבר 0:2 לאורחת מהתחתית משער שכבש עוזיאל פרדו.


מוטי איווניר. ניצחון חוץ יקר (ערן לוף)

בית"ר ת"א/בת ים – הפועל פ"ת 2:3
שתי קבוצות מרכז הטבלה נפגשו והמארחת עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית. עידו שחר הגיע עמוק לתוך הרחבה ובעט מהאוויר לפינה הרחוקה, 0:1 לבית"ר. האורחת השוותה בדקה ה-27 משער של נפתלי בלאי שניצל ערבוביה ליד השער וכבש מקרוב. בדקה ה-62 הושלם המהפך. עוז פרץ במבצע אישי נהדר, נכנס לרחבה וכבש שער שהעלה את האורחת ליתרון 1:2. תומר אלטמן השווה בדקה ה-65. דור מוסקוביץ' המחליף ביצע גם הוא מהפך כשקבע בדקה ה-87 2:3 למארחת.

הפועל ר"ג – בני לוד 0:4
לוד יצאה לפגרה עם ניצחון מפתיע על בני סכנין שקטע רצף של תשעה הפסדים. מנגד, שחקניו של בני בן זקן היו זקוקים לשלוש נקודות כאוויר לנשימה. בדקה ה-32 הוכשל אסי גומה ברחבה וזכתה בפנדל, הוא עצמו בעט מדויק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 לזכות המארחת. שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, קיבל אופיר טקיאר כדור שניתז מהגנת לוד וקבע 0:2. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן קבע פאדי זידאן 0:3 לרמת גן. ינון אליהו קבע את תוצאת המשחק, 0:4, שש דקות בתוך תוספת הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי