ברקוביץ לראשי אום אל פאחם: "רוצה את ערן לוי בקבוצה"

ערן לוי
ערן לוי | מאור אלקסלסי

לאחר התקרית בין המאמן לבין הקשר נערכה שיחה בין ההנהלה למאמן שבסופה הוחלט להחזיר את השחקן לאימונים: "לא הבאנו את ערן לוי כדי שאחרי שבוע אחד נוותר עליו"

(גודל טקסט)

הקשר ערן לוי, שעזב אמש (שלישי) את אימון הפועל אום אל פאחם בזעם לאחר עימות עם ניר ברקוביץ', צפוי לחזור לאימוני הקבוצה לאחר התערבות של ראשי המועדון, אחמד אבולעם ומוחמד אבו שלמה. 

השניים הופתעו אתמול מהעימות בין השחקן למאמן ושוחחו במהלך שעות הערב עם המאמן, על מנת להבין את מקור העימות. ברקוביץ' הפתיע את ההנהלה כשאמר: "אני רוצה את ערן לוי בקבוצה".

על פי גורמים במועדון, הזעם היה נקודתי לאחר השיחה בין הצדדים שעלתה לטונים גבוהים. כלקח מאותה שיחה בחרו לא לערוך שיחת פיוס בין לוי לברקוביץ', והעדיפו לבקש מהקשר לחזור ישירות לאימונים.


ניר ברקוביץ'. ביקש להחזיר את ערן לוי לקבוצה (מאור אלקסלסי)

אבו שלמה אמר לספורט1: "לא הבאנו את ערן לוי בכדי שאחרי שבוע אחד נוותר עליו. אנחנו רוצים שהוא יעזור לקבוצה לעלות ליגה ומאמינים בו. הייתה לנו שיחה עם המאןמ והוא ביקש בעצמו להחזיר את ערן, לכן זה מה שיקרה. אין לנו שום אגו ואנחנו לא מחפשים התנצלות אלא רוצים רק בהצלחת הקבוצה".

ראשי המועדון שוחחו לאחר מכן עם הקשר עצמו ושמעו ממנו על רצונו לעזור לקבוצה העונה במאבקי העלייה. בהפועל חדרה ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות במצבו של השחקן במידה ולוי לא ירצה להמשיך באום אל פאחם בחודש ינואר יבחנו שוב את האפשרות לצרפו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי