לוזון: "השחקנים יודעים להתעלות". קשטן: "הקבוצה שלו מענישה"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פתח תקווה אחרי ה-2:4 על מ.ס כפר קאסם: "לא מרגישים גדולים על הליגה הלאומית, נמשיך להיות צנועים". המאמן המפסיד: "גם במשחק חלש, הצלחנו לתת סוג של פייט"

(גודל טקסט)

11 ניצחונות ב-14 מחזורים, זה המאזן המרשים של מכבי פתח תקווה שהמשיכה הערב (שישי) את מסע החזרה לליגת העל. הקבוצה של גיא לוזון פתחה פער של תשע נקודות מהמקום השלישי אחרי 2:4 על מ.ס כפר קאסם, כשדור חוגי היה מעל כולם עם צמד שערים ובישולים.

"שיחקנו מול קבוצה טובה, דינמית, עם הרבה מאוד שחקנים מוכשרים וטכניים וידענו מראש שצפוי לנו משחק לא פשוט", סיפר לוזון בסיום. "יש לנו שחקנים שיודעים להתעלות ברגע האמת ואם היריבה טיפה מרימה את הראש, הם יודעים להבקיע ולגמור את המשחק. זה קורה במשך כל השנה וכך היה גם היום", הוסיף המאמן המנצח.

על כך שמכבי פתח תקווה נראית גדולה על הליגה הלאומית: "אנחנו ממש לא מרגישים ככה. שיחקנו היום נגד יריבה חזקה והיה משחק לא פשוט. אנחנו צריכים להמשיך להיות צנועים ולבוא בכל הכוח למשחק שמצפה לנו בשבוע הבא", סיכם.

המאמן המפסיד תומר קשטן אמר: "אני יוצא ברגשות מעורבים. למרות התוצאה, בדקות רבות נתנו פייט למכבי פ"ת במשחק לא טוב שלנו. שילמנו על הטעויות שלנו בחלק האחורי אבל מבחינת אופי, השחקנים לא נשברו לרגע וניסו לחזור לעניינים. חבל שבמומנטומים שהיו לנו לא צימקנו את התוצאה".

קשטן הוסיף: "עשינו יותר מדי טעויות ברמה האישית ומכבי פ"ת קבוצה שיודעת להעניש. לא היינו מדויקים בחלק הקדמי וזה מה שהיה חסר לנו. יש משחקים פחות טובים והיום זה קרה לנו, אבל גם בו נתנו פייט למכבי פ"ת. ניקח את הדברים הטובים ונלמד מהליקויים".

על המטרות: "הליגה הזו מאוד שיוויונית מלבד מכבי פת שגדולה עליה מבחינת הסגל והתוצאות. המטרה שלנו היא עדיין להישאר בליגה. אם נהיה בפלייאוף העליון, לא נהסס לדבר אחרת אבל בשלב הזה המטרה היא להבטיח הישארות".


המטרה הייתה ונשארה להישאר בליגה. תומר קשטן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי