צמד של לידור כהן מנע מפ"ת הפסד בכורה, 2:2 עם הפועל עכו

לידור כהן
לידור כהן | דני מרון

הקשר כבש כבר בדקה השנייה, ולאחר מהפך של המארחת משערים של שרעבי (11) ומסארווה (28) קבע בדקה ה-80 עוד משחק ללא הפסד למלאבסים. ניצחון רביעי רצוף לבית"ר ת"א/בת ים, משחק רביעי ללא ניצחון לקטמון

(גודל טקסט)

שום דבר, כך נראה, גם לא יכולת בינונית, לא יכול להכניע את מכבי פתח תקווה בליגה הלאומית העונה. המלאבסים נראו רע אבל צמד של לידור כהן נתן להם 2:2 נגד הפועל עכו ואחרי 15 מחזורים היא ללא הפסד. במשחקים הנוספים שנעלו את המחזור, בית"ר ת"א/בת ים השיגה ניצחון רביעי רצוף עם 0:2 על הפועל עפולה החלשה והפועל קטמון המשיכה לאבד גובה עם 0:0 אצל הפועל נוף הגליל.

הפועל עכו – מכבי פתח תקווה 2:2
מכבי פתח תקווה הגיעה עם המומנטום לצידה, ותוך שתי דקות עלתה ליתרון מרגלי לידור כהן, בבעיטה שהוסטה לתוך השער על ידי ג'ורג' דיבה. אבל עכו לא ויתרה, והפער בין השתיים בטבלה לא הרתיע אותה. בדקה ה-11 ירין שרעבי השווה בסיומה של מתפרצת נהדרת, ועוד לפני שעברה חצי שעה מפתיחת המשחק שאדי מסארווה השלים מהפך לאחר קרן מוצלחת.

עכו נראתה טוב יותר במחצית הראשונה, אבל לשנייה היא פשוט לא הופיעה. מלבד הזדמנות אחת, הקבוצה של גיא לוזון שלטה במשחק ורשמה לא מעט החמצות. עד הדקה ה-80, אז התקפה אחת סוף סוף הסתיימה עם דחיקה של לידור כהן מול האין-הגנה של העכואים וצמד של הקשר קבע 2:2.

לוזון. עדיין בלתי מנוצח (אודי ציטיאט)
לוזון. עדיין בלתי מנוצח (אודי ציטיאט)

בית"ר ת"א/בת ים – הפועל עפולה 0:2
הצפוניים השיגו את הניצחון הראשון שלהם העונה במחזור שעבר, עם 0:1 על הפועל רמת גן, אבל נראה שהשבוע הם חזרו לסורם. בית"ר ת"א/בת ים, שנמצאת בכושר נהדר וניצחה בשלושת המחזורים האחרונים, שלטה במשחק ובדקה ה-34 תומר אלטמן העלה אותה ליתרון בנגיחה אדירה. יאהב אל עביד הכפיל בפתיחת המחצית, ומשם שייטה המארחת לעוד ניצחון קל. עפולה תפגוש השבוע את הפועל אשקלון בגביע, וביכולת הנוכחית לא נראה שהיא תחזור על ההישג של רבע גמר מהעונה שעברה.

תוצאה נוספת
הפועל נוף הגליל – הפועל קטמון 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי