אבי לוזון: "יהיה קשה, אבל המטרה היא לעבור את ק"ש"

אבי לוזון
אבי לוזון | bola studio

לפני משחק הגביע (שישי ב-14:00), יו"ר מכבי פ"ת סיפר לספורט1: "יש להם חמישה זרים, לנו בקושי אחד". בקבוצה מבינים: "הזדמנות להראות שאנחנו יכולים לתת פייט לקבוצות בליגת העל". צחי גיגי צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

כשהיא במקום הראשון בליגה הלאומית ומשייטת בבטחה אל עבר חזרה לליגת העל, מכבי פתח תקווה תנסה להראות מחר (שישי ב-14:00) שלפחות מבחינת הרמה, היא יכולה לתת פייט לקבוצות הליגה הראשונה כשתארח את קריית שמונה במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה.

"זה משחק גביע קשה מאוד, כי ק"ש קבוצה טובה מאוד שבאה עם חמישה זרים כאשר אנחנו באים בקושי עם זר אחד. זה יהיה קשה, אבל המטרה שלנו היא לעבור שלב", אמר היו"ר אבי לוזון בשיחה עם ספורט1 לקראת המפגש החשוב.

לעומת זאת, שחקנים בקבוצה הביעו יותר אופטימיות לפני ההתמודדות וסיפרו: "זה משחק קשה, אבל אנחנו יכולים לעבור שלב. זו ההזדמנות שלנו להראות שאנחנו יכולים לתת פייט לקבוצות בליגת העל".

המאמן גיא לוזון לא תרגל את ההרכב ובעיקר היה מאוכזב מהיכולת שהציגו חניכיו במשחק מול הפועל עכו. "לא הייתם מספיק אגרסיביים ושיחקתם לאט", גער בהם באספת הווידאו שנגעה במשחק שנערך ביום שני.

ההערכות הן שלוזון יעלה בהרכבו החזק ביותר, כששינוי אחד צפוי בוודאות כאשר השוער צחי גיגי, שלא שיחק תקופה ארוכה, ישוב לשער ויעמוד בין הקורות. 


צפוי לשוב להרכב מכבי פתח תקווה. צחי גיגי (עומרי שטיין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי