זעזוע נוסף בסכנין: סלימאן אזברגה הודיע על התפטרותו

אזברגה
אזברגה | דני מרון

המאמן החליט לעזוב את המועדון מהמגזר בעקבות חילוקי דעות שנתגלו בשבועות האחרונים בינו לבין היו"ר מוחמד אבו יונס, בעיקר לגבי המטרות של הקבוצה. אורי גוטמן מועמד להחליפו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)
זעזוע נוסף בבני סכנין. מאמן הקבוצה סלימאן אזברגה הודיע היום (שישי) על התפטרותו, כשנפגש עם ראשי המועדון ובישר להם על החלטתו לעזוב באופן מיידי. לפי גורמים בסכנין, לאחרונה היו חילוקי דעות בין אזברגה לבין היו"ר מוחמד אבו יונס בעיקר לגבי המטרות של הקבוצה, כאשר המאמן טען כי בסגל הנוכחי אפשר להגיע לפלייאוף העליון ואילו אבו יונס עדיין מאמין שעם חיזוק נכון בחלון ההעברות של ינואר, הקבוצה יכולה להילחם על חזרה לליגת העל.

"כולם ראו את הפועל חדרה ונס ציונה בשנתיים האחרונות, בתום סיבוב אחד הן היו רחוקות מעלייה ועשו שינויים בינואר שהביאו אותן לליגת העל", אמר גורם במועדון. למעשה, אזברגה הוא המאמן השני שמתפטר מבני סכנין בעונה הנוכחית, לאחר שניסן יחזקאל עשה זאת בתחילת אוקטובר.

המועמד המוביל להחליף את המאמן היוצא הוא אורי גוטמן, ששימש בעבר כעוזרו של יוסי אבוקסיס בקבוצה מהמגזר וזוכה להערכה רבה במועדון. גם שמם של ליאור זדה, דני גולן וגיא לוי עלו כאפשרויות.

אבו יונס. עדיין מאמין שסכנין יכולה לעלות (ערן לוף)
אבו יונס. עדיין מאמין שסכנין יכולה לעלות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי