בתוספת הזמן: הפועל פ"ת חילצה 4:4 אדיר מרמה"ש

שחקני הפועל רמת השרון מאוכזבים
שחקני הפועל רמת השרון מאוכזבים | דני מרון

לאחר ההדחה מגביע המדינה נגד האדומים אשדוד והתיקו נגד עפולה, החבורה של נוסבאום הראתה אופי גדול בדקות הסיום בגרונדמן, אחרי שפיגרה 4:1 עד הדקה ה-82. נוף הגליל ניצחה את כפר קאסם, אחי נצרת גברה על עכו

(גודל טקסט)

לצד מזג האוויר החורפי והגשמים ברחבי הארץ, המחזור ה-17 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים, כשבמוקד הפועל רמת השרון איבדה יתרון 1:4 בדקות הסיום נגד הפועל פתח תקווה וסיימה ב-4:4 דרמטי. במקביל, מכבי אחי נצרת גברה על הפועל עכו, ואילו הפועל נוף הגליל רשמה 2:0 על מ.ס כפר קאסם. בני לוד והפועל עפולה נפרדו ב-2:2 מהנה, הפועל אשקלון ובית"ר ת"א סיימו בתיקו מאופס.

הפועל רמת השרון – הפועל פתח תקווה 4:4
הכי דרמטי שאפשר. שתי הקבוצות הגיעו למפגש במומנטום רע ביותר, כאשר שתיהן לא ניצחו במחזור הליגה האחרון ואף הודחו מגביע המדינה, כשהמלאבסים הפסידו לאדומים אשדוד מליגה א', והיום היא המשיכה להראות רע מאוד באצטדיון גרונדמן, אך לבסוף גילתה אופי רב. כבר אחרי עשר דקות בלבד של כדורגל, הקבוצה מפ"ת מצאה את עצמה בפיגור כפול.

תחילה, רמה"ש יצאה בדקה התשיעית להתקפה מהירה מאוד, ובסיומה זה היה הבלם יעקב אבבה מהקבוצה האורחת, שלצערו נגח לשערו וקבע 0:1 למארחת. דקה בלבד לאחר מכן, זה היה תורו של עומר באבו מול השער, והאחרון לא נכשל ומצא את הרשת. הקצב הגבוה נמשך ובדקה ה-14 הכחולים הצליחו לצמק בזכות מהלך אישי מבריק של בר ירוחם, שבישל לאמאדו סוקונה שער קליל.


הוכנבוים. רמת השרון שלו איבדה יתרון בדדקות הסיום (ערן לוף)

רמת השרון, לה יש כמה שחקנים מוכשרים מאוד בהרכב, הצליחה פעם נוספת להכניע את ברק לוי, כשהפעם רוי רונן ברח מכל שחקני ההגנה של פ"ת, והקפיץ באלגנטיות לחלק העליון של השער. במהלך המחצית השנייה רונן הראה פעם נוספת ניצוצות אדירים, גנב את הכדור מאבבה, חלף על פניו של רם לוי ובישל לבאבו את שערו השני.

בדקה ה-80 יוגב לרמן ראה כרטיס אדום ישיר אחרי הכשלה על סוקונה, שבעצמו לקח את הכדור החופשי, הפציץ לחיבור והחזיר את קבוצתו למשחק, כאשר ארבע דקות לאחר מכן נפתלי בלאי עמד במקום הנכון כדי לקבל כדור חוזר מההגנה של רמה"ש והפגיז בצורה אדירה את השער של סהר חסון וקבע 4:3 ושלח את המשחק לדקות דרמטיות ביותר. עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע גם ה-4:4 כדור קרן הגיע לראשו של עוז פרץ, שהיה חופשי לגמרי והעניק לקבוצתו נקודה יקרה.


הכי דרמטי, הכי לאומית. הפועל פ"ת חוגגת נקודה אצל רמה"ש (אודי ציטיאט)

מכבי אחי נצרת – הפועל עכו 0:2
המארחת רשמה את ניצחונה השלישי העונה מול האורחת שקטעה רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד. בדקה ה-56, יובל שבתאי בעט כדור אדיר מרחוק היישר לחיבורים והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1 מול האקסית. בדקה ה-79, כבר 0:2 לנצרת. יובל שבתאי מצא את אלון בוזורגי יחידי ברחבה והחלוץ כבש בקלות את השער השני, שביסס את ניצחון קבוצתו. המנצחת נותרה אומנם במקום ה-11, אך התרחקה בעוד שתי נקודות מהדולקת אחריה, אשקלון.

מ.ס כפר קאסם – הפועל נוף הגליל 2:0
המארחת ומאמנה תומר קשטן שחולמים להתברג בין ארבע הראשונות בטבלה, פגשו את נוף הגליל ומאמנה איתי מרדכי שהגיעו למשחק עם ניצחון בודד בשישה משחקים, ורשמו הפתעה גדולה. האורחת עלתה למקום העשירי בטבלה, המארחת ירדה לשביעי.

נוף הגליל עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-25: אייל מלול נגח מקרוב פנימה אחרי כדור קרן וקבע 0:1. בדקה ה-48 עלתה האורחת ל-0:2. גיא דהן חדר לרחבה וגלגל את הכדור לפינת השער.


איתי מרדכי. ניצחון מפתיע של נוף הגליל (מאור אלקסלסי)

הפועל עפולה – בני לוד 2:2 
עפולה אירחה קרב תחתית לוהט בין שתי הקבוצות שנועלות את הטבלה. בדקה ה-44, על סף הירידה להפסקה, עלתה המארחת ליתרון כשדודו ביטון נגח פנימה את השער הראשון במשחק. בני לוד איזנה ל-1:1 בדקה ה-50: כדור קרן הגיע היישר לראשו של מוחמד אזברגה שנגח חזק לרשת. עפולה עלתה ל-1:2 בדקה ה-67 אחרי שדודו ביטון שלח כדור רוחב לעומק הרחבה ורז שביט כבש שער עצמי. לוד הגיבה במהירות והשוותה בדקה ה-69 משער של עומר משאללה.

הפועל אשקלון – בית”ר ת”א/בת ים 0:0
הדרומיים ומאמנם מוטי איווניר, מסובכים בתחתית הטבלה, והם הגיעו למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות. לעומתם, האורחים מהצמרת, הגיעו לאשקלון אחרי רצף של חמישה ניצחונות, שנקטע היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי