אושר אבו חתם במכבי פ"ת, יעבור לאחר המשחק נגד מכבי חיפה

אושר אבו
אושר אבו | מכבי פתח תקווה

בלם סקציה נס ציונה יצטרף למוליכת הליגה הלאומית, אבל בשבת הקרובה עוד יעמוד לרשותו של עמיר תורג'מן ויעזוב מיד לאחר מכן. נמשכים המאמצים לצרף את פיראס מוגרבי

(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים רצופים בליגה הלאומית, המוליכה מכבי פתח תקווה נשמה אתמול (שלישי) לרווחה לאחר שגברה 0:1 דרמטי על הפועל נוף הגליל בשלב שמינית גמר גביע המדינה ובקבוצה של גיא לוזון כעת מקווים להגרלה נוחה ביום שני, שתאפשר להם להגיע הכי רחוק שאפשר.

לאחר ההעפלה, בפ"ת מתעסקים בחיזוק הסגל לאור הפער שקטן מהמקום השלישי והמכה שחטפו עם פציעת עומר דנינו ועל כן הוחתם היום הבלם אושר אבו, שעזב את סקציה נס ציונה והצטרף בחוזה לשנה וחצי. יש לציין כי אבו יעבור רק בשבוע הבא, לאחר שיטול חלק במשחק של סקציה נגד מכבי חיפה בשבת. כפי שפרסמנו לראשונה באשר לדנינו, הוא נוחת אתמול  על-מנת לטפל בשבר בעצם המסרק בכף הרגל, פציעה שתשבית אותו בין חודשיים לשלושה.

בפ"ת לא עוצרים בכך ומנסים לצרף עוד שחקן לעמדת הכנף וכן חלוץ מטרה: במועדון מנסים לצרף כבר בימים הקרובים את קשר בני סכנין, פיראס מוגרבי, אשר חזר לכשירות בחודשים האחרונים וזכה לחיזורים הולכים וחוזרים מהמלאבסים בחלונות ההעברה האחרונים. שם נוסף שעלה במועדון הוא של חלוץ בני סכנין מוטי מלכה, שמחלים בימים אלו מפציעה במיניסקוס כאשר ההערכות הן שיחזור לכשירות בסוף חודש ינואר.


אבו. יעבור בשבוע הבא (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי