מכבי דרסה 1:4 את הפועל בדרבי של פ"ת, קטמון הובכה

דור חוגי, אלי בבייב
דור חוגי, אלי בבייב | אודי ציטיאט

שער ושני בישולים לדור חוגי, שהעלה את מאזנו לשמונה גולים ושמונה אסיסטים וסחף את גיא לוזון ניצחון יוקרתי בקרב העירוני. סוקונה, במשחק הפרידה, רק צימק. הירושלמים הפסידו בבית לבני לוד

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה הלאומית בכדורגל ננעל הערב (שני) עם שלושת המפגשים האחרונים, כשבמוקד מכבי דרסה את הפועל 1:4 בדרבי הלוהט של פתח תקווה. במשחקים הנוספים, הפועל קטמון התרחקה משמעותית מהפועל ראשון לציון עם 1:0 מביך בטדי לבני לוד ואילו הפועל אום אל פאחם הורידה את מפלס הלחץ עם 0:1 דחוק על נועלת הטבלה, הפועל עפולה.

מכבי פתח תקווה – הפועל פתח תקווה 1:4
ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות לקבוצת של גיא לוזון, שהגדילה את הפער מהפועל קטמון השלישית ל-12 נקודות ונמצאת בדרך הבטוחה לשוב לליגת העל. מנגד, הפועל פתח תקווה ירדה למקום ה-10 כששתי נקודות מפרידות בינה לבין המקום שמוביל בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. המשחק במשבה נפתח בצורה אגרסיבית בעיקר מצד שחקני האורחת, שאולי ניסו לצמצם כך את פערי הרמות וכבר בדקות הראשונות גיא חדידה נאלץ לנטוש את כר הדשא לאחר כניסה פראית של מוחמד אגבריה.

מאותו רגע מכבי השתלטה על המשחק ובדקה ה-28 הסכר נפרץ כשעידן אדהנני דחק מקרוב. רגע לפני הירידה להפסקה ההתמודדות הוכרעה, כשדניאל פלשר נגח נהדר פנימה אחרי הרמה מדודה של דור חוגי, שהתכבד בעצמו בשער השלישי של קבוצתו (64) ורשם אסיסט נוסף (92), הפעם למחליף תאי בריבו שחתם את תוצאת המשחק ונתן את האות לחגיגות הגדולות. חוגי, שחקן העונה עד כה בלאומית, העלה את מאזנו לשמונה שערים ושמונה בישולים. אמאדו סוקונה, במשחק הפרידה שלו לפני המעבר להפועל כפר סבא, רק צימק (77) עבור הפועל עם בעיטה נפלאה לפינה הקרובה.


דוהר לליגת העל. גיא לוזון (אודי ציטיאט)

הפועל קטמון – בני לוד 1:0
הפסד שלישי בארבעת המחזורי האחרונים להפועל קטמון, שאיבדה גובה ורחוקה כבר שמונה נקודות מהפועל ראשון לציון שניצבת במקום השני שמוביל בסיום העונה לליגת העל. מנגד, בני לוד רשמה ניצחון שלישי ברציפות וטיפסה למקום ה-13 על חשבון מכבי אחי נצרת כשבמאזנה 20 נקודות. את ההבדל בין הקבוצות עשה בן בן יאיר, שדייק מהנקודה הלבנה (65) וקבע את תוצאת המשחק.

תוצאה נוספת
הפועל אום אל פאחם – הפועל עפולה 0:1
כבש לאום אל פאחם: טאדאס קיאנסקאס (24)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי