לוזון: "הניצחון מוקדש לכל הילדים שאוהדים את מכבי פ"ת ויגיעו לבית הספר גאים"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

המאמן חגג אחרי ה-1:4 על הפועל בדרבי: "כשהייתי ילד הם שלטו בעיר. הבת שלי ביקשה שננצח". פערי הרמות: "אין ספק מי הקבוצה הטובה יותר" והמצבים הנייחים: "זה יישמע מוזר ולא רציני, אבל זה היה מתוכנן"

(גודל טקסט)

עושה רושם שאף אחת כבר לא תעצור את מכבי פתח תקווה בדרך חזרה לליגת העל, בטח לא היריבה העירונית הפועל פתח תקווה. הערב (שני) קבוצתו של גיא לוזון הגדילה את הפער מהפועל קטמון השלישית ל-12 נקודות אחרי 1:4 מוחץ בדרבי של אם המושבות, בו כיכב דור חוגי – אחד משחקני העונה עד כה בליגה הלאומית – שכבש והוסיף שני בישולים בדרך למאזן מרשים של שמונה גולים ושמונה אסיסטים.

גיא לוזון המאושר גילה בסיום: "הילדה שלי ביקשה ממני הבוקר 'אבא, תנצח את הדרבי'. היא הסבירה לי שזה חשוב לה לבוא לבית הספר אחרי ניצחון, אז הניצחון הזה מוקדש לה ולכל הילדים שאוהדים את מכבי פתח תקווה ויבואו מחר לבית הספר גאים. תמיד כיף לנצח בדרבי. כשהייתי ילד הפועל שלטה והיה לנו קשה לבוא לבית הספר, כך שאני מקדיש את המשחק הזה לכל הילדים שאוהדים אותנו".

על המשחק עצמו אמר לוזון: "אין ספק מי הקבוצה הטובה יותר, זה בא לידי ביטוי ברמת המשחק ובטבלה. הפועל פתח תקווה פתחה את המשחק בצורה ברוטאלית והיה שם כרטיס אדום של מאה אחוז בדקה ה-2 או ה-3, עד עכשיו אני לא מבין איך השופט התעלם מהאירוע, לדעתי זה היה כרטיס אדום ודאי. הם חשבו שבעזרת ברוטאליות הם יוכלו לנצח ולצמצם את פערי הרמת, אני שמח שזה לא צלח להם".

על כך ששני הבלמים שלו כבשו את שני השערים הראשונים במשחק: "ידענו שיש להפועל נקודת תורפה במצבים הנייחים, הם קבוצה יחסית נמוכה, עבדנו על זה ואני שמח שגם כבשנו שני שערים בצורה הזו. גם בדרבי הקודם כבשנו בנייח של לידור כהן, כך שלא הופתעתי. כמה שזה יישמע מוזר או לא רציני או המצאה, אבל זה היה מתוכנן. תאי בריבו? אני שמח שהוא עלה מהספסל וכבש".

 


אוהדי מכבי פתח תקווה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי