המחליף של בב"ז: עופר טסלפפה מונה למאמן הפועל רמת גן

עופר טסלפפה
עופר טסלפפה | דני מרון

האורדונים מצאו מחליף לבן זקן תוך פחות מיממה והאיש שפתח את העונה בראשון לציון חתם לעונה וחצי. היו"ר עינב חזנוולד: "התרשמנו מאופיו, מתפיסת העולם המקצועית שלו ומהישגיו המוכחים"

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

פחות מיממה לאחר פיטוריו של בני בן זקן, הפועל רמת גן/גבעתיים הודיעה היום (ראשון) על מינוי מאמנה החדש: עופר טסלפפה, שחתם לעונה וחצי אצל האורדונים. "המטרה הייתה לבחור במהירות מאמן שמכיר היטב את הליגה הלאומית ויוכל להיכנס מהר לתפקיד ולניהול צוות האימון, אמר יו"ר המועדון עינב חזנוולד, "התרשמנו מאוד מעופר, מאופיו, מתפיסת העולם המקצועית שלו ומהישגיו המוכחים ואנחנו בטוחים שהוא יוכל להוביל את הקבוצה למטרות הריאליות שלה – הגעה לפלייאוף העליון וסיום במקום גבוה ככל האפשר בתום העונה".

בן זקן סיים את דרכו על הקווים של רמת גן/גבעתיים לאחר שהובס 5:1 על ידי סכנין ביום שישי האחרון, הפסד שהגיע לאחר שורה של ארבעה משחקים בהן הקבוצה לא השיגה ניצחון. האורדונים נמצאים במקום ה-10 בטבלת הליגה הלאומית, במרחק של ארבע נקודות מרמת השרון אשר בשלב זה, מדורגת במקום השמיני והאחרון שמוביל לפלייאוף העליון.

טסלפפה פתח את העונה כמאמנה של הפועל ראשון לציון, אך פוטר ממנה לפני כחודש וחצי למרות שהצעיד אותה למקום השני ולאחר שרשם בעצמו ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. הישג השיא שלו הוא כמובן הובלת סקציה נס ציונה מליגה א' ועד לליגת העל.

טסלפפה במעמד החתימה (הפועל ר
טסלפפה במעמד החתימה (הפועל ר"ג/גבעתיים, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי