מכבי פ"ת התקרבה לעלייה עם 1:3 על קטמון, נקודה דרמטית לסכנין

דור חוגי, אלי בבייב
דור חוגי, אלי בבייב | אודי ציטיאט

המלאבסים גברו על הירושלמים והגדילו את הפער בפסגה ל-7 בעקבות ה-1:1 של ראשל"צ מול עפולה. הקבוצה של אלדד שביט רשמה 1:1 בדקה ה-94 מול לוד, אשקלון מתקרבת לירידה

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 של הליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך מחזור שלם ולא פחות משמונה משחקים שנערכו במקביל. במוקד נמצאת המוליכה, מכבי פתח תקווה, שהביסה את הפועל קטמון והגדילה את הפער בפסגה בזכות התיקו של הפועל ראשון לציון מול הפועל עפולה.

כמו כן, בני סכנין השיגה נקודה דרמטית מול בני לוד, מ.ס כפר קאסם התקרבה לצמרת אחרי שגברה על הפועל אום אל פאחם, הפועל עכו גברה על אשקלון, בית"ר תל אביב/בת ים נכנעה לאחי נצרת, הפועל פתח תקווה השיגה שלוש נקודות מול הפועל רמת גן והפועל נוף הגליל הפסידה לעירוני רמת השרון, שרחוקה תשע נקודות מהמקום השני.

מכבי פתח תקווה – הפועל קטמון 1:3
קרב הצמרת שנערך באצטדיון המושבה הראה את פערי הרמות בין הקבוצה של גיא לוזון לשאר הליגה. לאור שאר תוצאות המחזור, המלאבסים הגדילו את הפער בפסגה לשבע נקודות מהפועל ראשון לציון השנייה ועשו צעד נוסף לעבר עלייה. הירושלמים, מבחינתם, יכולים להתנחם בהפסדים של בני סכנין וראשל"צ והם כרגע במקום הרביעי ובמרחק של שמונה נקודות מהמקום השני, אך אסור להם להיראות כך בהמשך. ליאל עבדה כבש ראשון (26) מקרוב אחרי ריבאונד מבעיטה של דור חוגי לקורה, כאשר עידו דוידוב הכפיל (40) אחרי בישול יפה של לידור כהן. ברנדאו (63) קבע 0:3 עם שער קל מול שער חשוף אחרי בישול של חוגי, כאשר וויליאם אגאדה רק צימק בדקה ה-86.


גיא לוזון (אודי ציטיאט)

הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה 1:1
הקבוצה מעיר היין אמנם עדיין בטוחה במקום השני (שבע נקודות מהמקום השלישי), אך פספסה הזדמנות לברוח עוד יותר מסכנין וקטמון ולהתקרב לעלייה. מנגד, הצפוניים מהתחתית וערן לוי, שהגיעו אחרי שלושה ניצחונות רצופים, נעצרו. הם אמנם עדיין נמצאים מתחת לקו האדום ובמקום ה-15, אך ללא ספק משיגים תוצאות לא רעות בכלל בשבועות האחרונים ואם ימשיכו כך – יישארו בליגה. זרקו קוראץ' כבש ראשון (31) אחרי טעות גדולה בהגנת הכתומים, שלחצו ולחצו לאורך כל המשחק והיו בדרך להפסד, עד שהיגע ריף מסיקה עם שער פשוט פנטסטי בדקה ה-77 שהעניק לקבוצתו נקודה.


מנחם קורצקי, מאמן ראשל"צ (אודי ציטיאט)

בני סכנין – בני לוד 1:1
כמעט הפתעה בדוחא. אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון (מתוכם שלושה הפסדים), הקבוצה מהמקום ה-14 חשבה שהיא בדרך לניצחון כשהובילה לאורך כל המשחק מפנדל מדויק של בן בן יאיר (27) שהגיע אחרי הכשלה של סארי פלאח. דווקא החצי השני של המארחת היה הפחות טוב שלה, אך עמוק בתוספת הזמן היא הצליחה להשוות בזכות שער של מוטי מלכה (90+4), שהצליח להציל נקודה.


אלדד שביט (דני מרון)

הפועל נוף הגליל – עירוני רמת השרון 3:1
הקבוצה מהשרון עלתה למקום החמישי בזכות שלוש הנקודות שהרוויחה, והיא רחוקה תשע נקודות מראשל"צ השנייה. מנגד, הצפוניים רשמו הפסד שני ברציפות ומשחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כאשר כרגע הם רחוקים שמונה נקודות מהקו האדום. האורחת עלתה ליתרון משער מהיר של שמעון אבוחצירה (8), כאשר גיא דיין השווה בפנדל (22). אליאור משעלי השיב את היתרון לרמה"ש מפנדל משלו (69) ויוגב לרמן קבע את תוצאת המשחק בנגיחה מקרן (83), בנגיעה הראשונה שלו בכדור אחרי שנכנס כמחליף.

מ.ס כפר קאסם – הפועל אום אל פאחם 0:3
אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, המארחת קטעה את הרצף עם שלוש נקודות מרשימות מאוד, שהעלו אותה למקום השישי (10 נקודות מהמקום השני). מנגד, האורחת הלא יציבה רשמה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון. עדן שרם כבש ראשון בנגיחה (13), ולאחר מכן גדעון אקווה כבש צמד (65 ו-80) שקבע תבוסה כואבת.

הפועל עכו – הפועל אשקלון 0:1
הדרומיים מתקרבים לליגה א'. זה היה משחקם הרביעי ברציפות ללא ניצחון בליגה והם סוחבים את כל הליגה על הגב, כשהם נמצאים במקום האחרון ובמרחק גדול מאוד של 11 מחוף מבטחים לעת עתה. מנגד, הצפוניים עשו צעד חשוב לעבר הישארות בזכות שער של טקויה מורייאמה היפני בדקה ה-37.


אלי כהן, מאמן עכו (מאור אלקסלסי)

הפועל רמת גן – הפועל פתח תקווה 2:1
אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, סוף סוף הקבוצה מאם המושבות לקחה שלוש נקודות שהביאו לה הרבה שקט והרחיקו אותה למרחק של תשע נקודות מהקו האדום. לאורדונים נקודה אחת יותר. בנג'מין קוקו העלה את פ"ת ליתרון בדקה ה-29, ושלוש דקות בלבד לאחר מכן עומר בוארון הכפיל את בעיטה נאה. נגיחה של ירדן אבוחצירה צימקה את התוצאה (70), אך היא נותרה בעינה עד לסיום.

בית"ר ת"א/בת ים – אחי נצרת 2:1
אחרי ארבע תוצאות תיקו ברציפות, הירוקים שבו לנצח, לקחו נקודות חשובות מאוד והגדילו את הפער מהקו האדום לשלוש נקודות בזכות התיקו של לוד מול סכנין. מנגד, המארחת נותרה במקום השמיני. כל השערים הגיעו בחצי השני – רותם חטואל כבש שער יפה והעלה את האורחת ליתרון (55), אך זי יוהו בוריס השווה (69). שבע דקות בלבד לאחר מכן הנצרתים הוכיחו הרבה אופי ושבו להוביל ולנצח משער נהדר של נועף בזיע הצעיר (76), שאולי יתברר בהמשך כאחד השערים הגורליים של קבוצתו העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי