הרצליה הביסה את אשקלון ונותרה בפסגה, ניצחונות לקבוצות התחתית

מיקי גורקה
מיקי גורקה | עדי אבישי

הקבוצה של מיקי גורקה רשמה 62:82, בכורה לאלישי כדיר. ר"ג-גבעתיים השיגה ניצחון דרמטי על קריית מוצקין, רעננה גברה על עפולה ויבנה נכנעה להוד השרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה הלאומית נפתח הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. במוקד הפועל עפולה ספגה הפסד שישי ברצף מול עירוני רעננה והיא ממשיכה להידרדר בטבלה. מכבי קריית מוצקין ספגה עוד הפסד צמוד 72:71 לרמת גן-גבעתיים. בני הרצליה המשיכה לנצח ושומרת על הפסגה אחרי שדרסה את אשקלון שמסתבכת בחלק התחתון של הטבלה. מכבי הוד השרון רשמה ניצחון גדול 92:98 על אליצור יבנה אחרי הצגה של צמד הזרים שלה, שקלעו ביחד 67 נקודות.

עירוני רעננה – הפועל עפולה 66:80
הפועל עפולה ממשיכה להפסיד. הקבוצה מבירת העמק ספגה הערב את הפסדה השישי ברצף והיא ממשיכה להידרדר בטבלה, למרות שסטורם וורן רשם הופעת בכורה טובה עם 26 נקודות ו-17 ריבאונדים. מנגד, החבורה מהשרון חיברה ניצחון שני ברצף ובהחלט יכולה להביט כלפי מעלה. פתיחת המשחק הייתה שקולה וברבע השני קיבלנו מטווח שלשות, כאשר שתיים ברצף של האורחים העניקו להם יתרון 35:31. בשלישי קיבלנו רק קבוצה אחת – רעננה, שברחה מהר מאוד ל-15 נקודות הפרש. ברבע האחרון עפולה הורידה ל-7 הפרש בלבד, אך לא מעבר לכך.

 
 
בני הרצליה – אליצור אשקלון 62:82
הופעת הבכורה של אלישי כדיר הסתיימה בצורה מוצלחת מבחינת בני הרצליה ששומרת על המקום הראשון גם לאחר המחזור. הקבוצה של מיקי גורקה הצליחה לסיים את החצי הראשון בצורה טובה ומכאן המשיכה במומנטום גם למחצית השנייה שם ברחה לדרומיים. הקבוצה של מתן חרוש ממשיכה להפסיד והיא עשויה למצוא עצמה בקרבות הירידה לקראת החלק האחרון של העונה. הרצליה פתחה את הרבע השלישי בריצת 2:11 ומהר מאוד היתרון שלה הגיע ל-20 נקודות הפרש ומכאן הדרך לניצחון הייתה קלה.
 
 
מכבי קריית מוצקין – הפועל ר"ג-גבעתיים 72:71
משחק ענק באולם גושן בסיומו האורדונים חוזרים למרכז עם ניצחון שני ברצף וניצחון שני העונה על היריבה הצפונית. הקבוצה של רועי פרל שוב הפסידה בתום משחק צמוד והיא עלולה לאבד את המקום השמיני לאחר המחזור. מנגד, הפועל ר"ג גבעתיים קיבלה עוד הופעה טובה של אלונזו קולמן שגם קלע את העונשין שניצח את המשחק. חנן הירשוביץ הורחק מהמשחק ברבע השני לאחר דין ודברים עם השופטים. המשחק נפתח בצורה די שקולה וברבע השלישי והאחרון האורדונים הובילו בהפרש דו ספרתי, אך לאחר מכן הביתיים קלעו 10 נקודות ברצף וקיבלנו שיוויון 71:71, עשר שניות לסיום. מוצקין חזרה מפסק זמן ואיבדה כדור קריטי, כאשר בצד השני אלונזו קולמן קלע מהקו והעניק לקבוצתו ניצחון יקר.
 
 
מכבי הוד השרון – אליצור יבנה 92:98
אחרי הניצחון הגדול על בני הרצליה, אליצור יבנה ספגה הערב הפסד בהוד השרון שמנצחת אותה פעמיים העונה. זה היה משחק של ריצות, כאשר הריצה האחרונה והחשובה הייתה של הביתיים. הקבוצה של נתי כהן חוזרת לנצח ומצליחה לשמור על מקומה בשמינייה הראשונה ולהתבסס שם. ברבע האחרון יבנה עלתה ל-77:86, אלא הביתיים הגיבו עם תשע נקודות ברצף. ביתרון 90:91 להוד"ש, אליצור יבנה איבדה כדור וטרבון יוז הבטיח לקבוצתו ניצחון ביתי. צמד הזרים של הוד השרון קלעו 67 נקודות – 37 נקודות של טרבון יוז ו-30 של ג'ימי הול.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי