מאמן הכדורגל אילן סוויסה נפטר

אילן סויסה
אילן סויסה | דוברות מגדל העמק

מאמנה לשעבר של מגדל העמק, ואחד מאנשי הכדורגל המוערכים ביותר בליגות הנמוכות נפטר היום (שישי) לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים

(גודל טקסט)
מאמן הכדורגל אילן סוויסה הלך לעולמו היום (שישי) בגיל 45 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. סוויסה גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ולאחר שירותו הצבאי שיחק בליגות הנמוכות בין השאר בביר אל מכסור, מכבי עכו ואת שנותיו האחרונה בילה בהפועל כרמיאל צפת, בה גם החל את קריירת האימון שלו. מיד לאחר עזיבתו, הקבוצה התפרקה. סוויסה עבר לאמן בעירוני טבריה ואותה הוביל למשחק העלייה שם הפסידה הקבוצה מהכנרת להפועל נוף הגליל. העונה כאמור הוא פתח כמאמן מגדל העמק אך התפטר במהלך העונה בעקבות ההחמרה במצבו.

הפועל מגדל העמק הוציאה הודעה "בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של המאמן אילן סוויסה. כידוע, אילן חלה במחלה הארורה ובזמן האחרון מצבו החמיר. משפחת הפועל מגדל העמק משתתפת בצערך המשפחה".

לסוויסה היו חברים בכל הליגות ומכל המגזרים. אחד מחבריו הקרובים היה עידו קרן שספד לו: "אילן היה בשבילי אח, חבר ואיש יד ימיני וקפטן של קבוצת חופים שלי. היינו חברים ממש קרובים ועוד הספקתי לבקר אותו אתמול והלב שלי נקרע כי איבדתי חבר כמו אח ולא מאמין שאני מדבר על אילן בלשון עבר".

אחד השחקנים שהיו קרובים לסוויסה בשנים האחרונות הוא הקשר, אהוד מערבי ספד גם הוא: "למרות הקורונה ולמרות העובדה שאילן היה בקבוצת סיכון לא יכולנו שלא לבקר אותו בתקופה האחרונה ולצערי ראינו את ההתדרדרות במצבו והייתה הבנה שהגרוע מכל יגיע. אין לי ספק שנישאר מחוברים למשפחתו שהפכה גם למשפחתי. אילן היה אדם שהשפיע הכי הרבה על החיים שלי".

מי ששיתף פעולה שנים עם סוויסה, היו"ר של הפועל כרמיאל צפת בעבר ציון טוויטו: "אילן היה אדם מיוחד וידע להפוך דברים קשים לקלים. לא צריך להתווכח יותר מדי, גידל את הדור הבא ותמיד דאג לחברים ודאג לקבוצה. אבידה ענקית, הוא היה הפנים של הליגה בשנים האחרונות. איבדתי חבר קרוב והעולם איבד איש ענק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי