עקב מחלוקות כספיות: רק חצי מהסגל של מכבי פ"ת שב לאימונים

אבי לוזון, עומר גולן
עומר גולן, אבי לוזון | דני מרון

במועדון הציעו לשלם לשחקנים משכורת אחת שתחולק לשתי פעימות עד תום העונה, הוותיקים התנגדו וסירבו להתאמן: "לא נשחק ביוני בחינם". היו"ר אבי לוזון: "יכולים להישאר בחל"ת"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה קיוותה לשוב לאימונים היום (חמישי) אחר הצהריים לאחר ההודעה על חזרת הליגה הלאומית, אך בעקבות מחלוקות כספיות בין השחקנים להנהלה, רק מחצית מהסגל התאמן.

במועדון הציעו לשלם לשחקנים משכורת אחת עד תום העונה, כשזו תחולק לשתי פעימות, אולם השחקנים, בייחוד הוותיקים שבהם, הביעו התנגדות וסירבו לשוב להתאמן. מי שהתאמנו היו בעיקר השחקנים אשר משרתים כחיילים סדירים בצה"ל: מוחמד סרסור, אבנדרו ברנדאו וגיא חדידה.

"רוצים שנעבוד בחינם בחודש יוני. אנחנו לא נשחק בחינם. הוציאו אותנו לחל"ת, קיבלנו את זה, בן אדם מגיע לעבודה – הוא צריך לקבל כסף. לנו זה יכול לעלות במענקי עלייה של אלפי שקלים, אבל למועדון זה יכול לעלות במיליוני שקלים . אם זה טוטו, זכויות שידור, ספונסרים וכו'. אם הם רוצים לעלות עם הנוער, שיעלו. אין פה משכורות של חיפה ובית"ר, ממוצע השכר כאן הוא 14 אלף ש"ח", אמרו שחקנים בקבוצה.

לטענתו של היו"ר אבי לוזון מדובר בתקנה של פיפ"א, שלפיה יש לעמוד בחוזים עד תום העונה הרגילה: "חלק מהשחקנים הסכימו להתאמן וחלק רצו יום-יומיים לחשוב עם עצמם. מי שירצה יחזור ומי שלא, תהיה לו אופציה להישאר בחל"ת ולא לשחק במכבי פתח תקוה" אמר לוזון לספורט1.

לוזון. נשען על חוקי פיפ
לוזון. נשען על חוקי פיפ"א (bola studio)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי