אלעד חסין ימשיך לאמן את הפועל חיפה גם בליגת העל

אלעד חסין
אלעד חסין | צילום: עדי אבישי

אחרי שהשאיר את הקבוצה בליגה בעונת 2018/19 והעונה סיים במקום השני, בהנחה שלא תתחדש הליגה הלאומית המשמעות היא שהוא יוביל את המועדון גם בליגה הבכירה: "העבודה המשותפת עם ההנהלה הוכיחה את עצמה"

(גודל טקסט)

מי שאמורה להיות אחת משתי העולות החדשות לליגת העל בכדורסל בעונה הבאה, הפועל חיפה, הודיעה הבוקר (שני) על הארכת חוזהו של של המאמן אלעד חסין עד תום עונת המשחקים הבאה, 2020/21.

הוועדה המקצועית של המועדון, הכוללת את המנהל המקצועי ראובן אלקס, יו"ר העמותה יובל רוסמן ומנכ"ל הקבוצה רון פלדהיים, סיכמה עם המאמן את תנאיו לעונה שלישית, אחרי שהגיע בשלהי 2018/19 והציל את הקבוצה מירידה. כאמור העונה הוביל חסין את הקבוצה למקום השני שממנו מעפילים לליגת העל, עם מאזן של 15 ניצחונות ושבעה הפסדים.

אלעד חסין אמר לדוברות המועדון לאחר הסיכום: "לאחר שנה וחצי במועדון, אני שמח שהחיבור עם משפחת הפועל חיפה ממשיך לעוד עונה. החיבור הזה הוא קודם כל בזכות האנשים שמנהלים את המועדון בראש ובראשונה יושב הראש יובל רוסמן, המנהל המקצועי ראובן אלקס וכמובן כל שאר האנשים שעובדים במועדון. העבודה המשותפת עם ההנהלה הוכיחה את עצמה ואני מאמין שכך גם יהיה בשנה הבאה יחד עם המטרות החדשות שלנו".

המנהל המקצועי ראובן אלקס, התייחס להחתמה: "אנחנו שמחים שאלעד ממשיך איתנו לעונה שלישית ברציפות. בשנה וחצי האחרונות הוא הוכיח את היכולת שלו כמאמן על הקווים, בחדר ההלבשה, בעבודה עם הצוות המקצועי והניהולי, ובעיקר כבן אדם יוצא דופן. בנוסף, ההמשך של אלעד לעונה שלישית במועדון משקף את היציבות במועדון בצורה הטובה ביותר".

יו"ר המועדון, יובל רוסמן, הוסיף: "אין ספק שמדובר בהחתמה ראויה. בפן המקצועי אנחנו שמחים על ההמשכיות לעונה שלישית בהפועל, ובפן האישי מדובר באדם מרשים עם אישיות יוצאת דופן באופן חיובי ואני שמח שמהר מאוד הסכמנו על הכול והוא ממשיך איתנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי