השופט שניהל את המשחק בין סכנין לרמה"ש נמצא שלילי לקורונה

בדיקת קורונה
בדיקת קורונה | Tom Pennington/Getty Images

לאחר שנודע כי השופט הרביעי במשחק הליגה הלאומית נדבק בנגיף, הקלה נרשמה בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת עם קבלת תוצאות הבדיקה של מי שעמד בראש צוות השיפוט לפני תשעה ימים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הקלה גדולה הבוקר (רביעי) בהתאחדות לכדורגל, במנהלת הליגות, בבני סכנין ובעירוני רמת השרון: יממה לאחר שאובחן השופט הרביעי במשחק בין השתיים כחיובי לקורונה, השופט הראשי באותו מפגש נבדק גם כן ונמצא שלילי לנגיף.

מדובר במשחק שנערך לפני תשעה ימים במסגרת הליגה הלאומית ורק ימים ספורים לאחר מכן אובחן השופט הרביעי באותו מפגש כנשא של הנגיף. צוות השיפוט נשלח מיד לבידוד ולאחר מכן עבר בדיקות קורונה, כשהבוקר התבשר השופט הראשי באותו ערב שהוא שלילי לקורונה. 

כבר אתמול ההתאחדות לכדורגל והמנהלת הוציאו הודעה משותפת ובה הבהירו כי צוות השיפוט ייכנס לבידוד, אולם לא הקבוצות שיכולות להמשיך בשגרה מלאה בשל העובדה שהשופט הרביעי לא היה במגע עם השחקנים או עם אנשי צוות בקבוצות ומכאן שהליגה הלאומית הייתה נמשכת כמתוכנן גם אם היו מאובחנים יתר השופטים חיוביים לבדיקה. כידוע, לשופטים נהלי בידוד כפי שמשרד הבריאות הטיל על השחקנים ואותו שופט ככל הנראה נדבק במהלך אירוע חברתי בו נכח.


שחקני בני סכנין נבדקים בחודש שעבר (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי