גיא לוזון: "מעצבן להפסיד, הניצחון הוא מעל הכל"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פ"ת הודה כי נאלץ לעשות רוטציה, אך לא מוכן לקבל זאת כתירוץ: "אנחנו נסיק את המסקנות, המטרה היא קודם כל לעלות ליגה". רותם, מאמן רמה"ש: "יש לנו אחלה קבוצה, אפשר לשלב צעירים ולהגיע למקום השני"

(גודל טקסט)

נראה שמכבי פתח תקווה סבלה מנפילת מתח בעקבות העלייה המפתיעה לגמר הגביע. המלאבסים אירחו הערב (שישי) באצטדיון המושבה את רמת השרון בתקווה לעשות צעד נוסף להבטחת הכרטיס בליגת העל, אבל גיא לוזון ביצע רוטציה ושילם על כך במזומן עם הפסד 2:0 מאכזב. ככל הנראה שגם ההפסד עצמו לא ייפגע בסיכויים של פתח תקווה לעלות לליגה הראשונה, אבל במועדון ללא ספק קיוו לסיים את שבוע עם ניצחון נוסף.

מאמן מכבי פתח תקווה גיא לוזון אמר בסיום: "אנחנו בתקופה של עומס משחקים. לא הייתי יכול לסכן שחקנים בפציעות במיוחד כשיש לנו עוד שישה משחקים ואת גמר הגביע. מעצבן להפסיד, אבל נחזור כבר במשחק הבא".

שלושה שחקנים צעירים ערכו הופעות בכורה: "זה נתון משמח אבל הניצחון הוא מעל הכל, יותר מכל שיתוף של צעיר כזה או אחר וזה לא מהווה תירוץ עבורי. אנחנו נסיק את המסקנות. המטרה היא קודם כל להשלים את המשימה שהיא לעלות ליגה".


"אנחנו בתקופה של עומס משחקים". גיא לוזון (bola studio)

גם המאמן המנצח אורן רותם דיבר בתום המשחק ונשמע מאוד מעודד לקראת המשחק הדרך: "למרות השמחה יש גם תחושת החמצה קלה כי הפסדנו להפועל רמת גן. אם היינו משיגים את מלוא הנקודות, היינו חזקים בתמונת העלייה. אבל פער של חמש נקודות זה משהו שאפשר לצמצם. ניצחנו את מכבי פ"ת בחוץ וגם את סכנין בחוץ זה סימן שעשינו משהו בפלייאוף. אני חושב שיש אחלה קבוצה. זה אפשרי לשלב צעירים ולהגיע למקום השני, באמת שאפשר לעשות הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי