רזבזוב נועד עם יוחננוב: "אשוחח על כך עם שר הספורט"

יואל רזבוזוב, עופר שלח
יואל רזבוזוב, עופר שלח | דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

חבר הכנסת התארח במשרדי איגוד הכדורסל ונפגש עם יו"ר מנהלת הלאומית: "הליגה הזו נותנת דחיפה לנוער, שאח"כ מקדם את הנבחרות ואת ליגת העל". נציגי הקבוצות הודו לו: "מרגישים שיש כתובת"

(גודל טקסט)

יו"ר שדולת הספורט, חבר הכנסת יואל רזבוזוב, התארח היום (ראשון) במשרדי איגוד הכדורסל ונועד עם יו"ר מנהלת הליגה הלאומית מר עוגן יוחננוב ועם נציגי הקבוצות. רזבוזוב התארח לראשונה במנהלת הליגה הלאומית וזכה לסקירה מלאה על חשיבות הליגה הלאומית לדור העתיד של שחקני הכדורסל ולנבחרות ישראל.

ח"כ יואל רזבוזוב: "איך שאני רואה את הדברים, הליגה הלאומית נותנת דחיפה לנוער, שאח"כ מקדם את הנבחרות ואת ליגת העל. הפרספקטיבה הזו חשובה ואני מאמין כי צריך לחזק את הפירמידה מלמטה ולתת את הבסיס. אלמד את הנושא ואשוחח על כך עם שר הספורט".

נציגי הקבוצות שנכחו בפגישה הודו לח"כ רזבוזוב ואמרו כי בעקבות דבריו חשים שיש להם כתובת נוספת והם מעריכים אותו על הקשב הרב שגילה ועל נכונותו לסייע בתיקון העוולות.

יוחננוב הודה לח"כ רזבוזוב והשניים הבטיחו לעמוד בקשר כדי לקדם את הנושאים החשובים לליגה ולהגיע לכך שהיא תזכה לתקצוב לה היא ראויה. "הליגה הלאומית היא חממת הגידול של נבחרות ישראל ועל כן יש להתייחס אליה בכבוד הראוי", הוסיף יוחננוב. "יש למצוא פתרונות לתיקון המצב הנוכחי כדי שנמשיך לראות את דור העתיד על הפרקט וממשיך להגיע להישגים גבוהים. יש לתקן את העוול ולדאוג לכך שהליגה תהייה מתוקצבת לפחות כמו ליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי