קורצקי עזב את ראשל"צ מסיבה בריאותית, יובל נעים סיכם עקרונית

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

דרמה בעיר היין. המאמן נאלץ לסיים את תפקידו: "מאחלים למנחם החלמה מהירה". נעשתה פנייה לאופיר חיים שסירב, מאמן הפועל אשדוד צפוי להיות המחליף

(גודל טקסט)

אחרי שרשמה שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון ואיבדה את המקום השני בטבלת הליגה הלאומית לבני סכין, זעזוע בהפועל ראשון לציון: הקבוצה מעיר היין הודיעה היום (רביעי) כי המאמן מנחם קורצקי נאלץ לעזוב מיידית את הקבוצה בעקבות בעיה רפואית.

לספורט1 נודע כי נעשתה פנייה לאופיר חיים, שפוטר העונה מאימון הפועל כפר סבא, אך הוא סירב ומי שסיכם עקרונית כמאמן הבא של ראשון לציון הוא יובל נעים, שהדריך את הפועל אשדוד מאז דצמבר. מוקדם יותר, גם עומר פרץ, שהוביל את הפועל כפר שלם לפסגת ליגה א' דרום, הוזכר כמועמד.

בהודעה הרשמית מטעם הקבוצה מעיר היין נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון מודיע כי עקב מצבו הבריאותי של המאמן מנחם קורצקי, הוא לא ימשיך לאמן את הקבוצה עד לסיום העונה הקרובה. המועדון מאחל החלמה מהירה למנחם. כשיהיה על מה להודיע לגבי זהות המאמן הבא נודיע". במחזור האחרון, כזכור, נוצחה הפועל ראשון לציון 1:0 על ידי מכבי פתח תקווה וכעת, כשנותרו עוד 15 נקודות בקופה, הקבוצה מעיר היין אינה תלויה בעצמה. 


הכדור בידיים שלו. אופיר חיים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי