גייב לוין ימשיך במכבי הרצליה: "מתרגש ומצפה לפתיחת העונה הבאה"

גייב לוין
גייב לוין | מכבי הרצליה, רשמי

הפורוורד-סנטר המוכשר (26, 2.02) שסבל מלא מעט חוסר מזל, ינסה להוכיח את עצמו ב-2020/21. מהמועדון נמסר: "שמחים שהוא נשאר, לא זכינו ליהנות ממנו מספיק בגלל הפציעות. רק שיהיה בריא - השאר יבוא מעצמו"

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת ווינר-סל, בני הרצליה, ממשיכה להתכונן במרץ לקראת העונה הבאה. אחרי שאתמול (רביעי), הודיעה הקבוצה על המשכיותם של קנדל אנטוני וג'קים דונלדסון, הבוקר (חמישי) ישנן עוד חדשות טובות כאשר גייב לוין (26, 2.02), ישחק אף הוא בשורות הקבוצה בעונת 2020/21.

הפורוורד-סנטר הגיע בקיץ 2018 וחתם על חוזה לשלוש עונות יחד עם אופציה לעונב נוספת, אך סבל מפציעות רבות בשנתיים הראשונות. כשהיה אמור לחזור למגרשים, הגיע משבר הקורונה שחתם את עונת הכדורסל. אולם, בקבוצה בכל זאת מאמינים בכישוריו.

"בזמן הקצר בו בילה על הפרקט, הוכיח שהוא אחד הישראלים הטובים והמלהיבים שיש לכדורסל שלנו להציע", נאמר בהודעה. שימו לב: בעונת 2018/19 בליגת העל, קלע 9.6 נקודות בממוצע למשחק ב-12 משחקים לפני שנפצע. העונה רשם ממוצעים מרשימים בליגה הלאומית:  25 נקודות ו-7.3 ריבאונדים, כאשר במחזור הפתיחה של הליגה הגיעה הופעת השיא שלו כאשר קלע מול גליל עליון 35 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים בחצי שעה על הפרקט. מעבר לכך, היה שותף לאחת מהפתעות העונה בכדורסל הישראלי כשהוביל את בני הרצליה לניצחון בשמינית גמר גביע המדינה על מכבי חיפה עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים. 

גייב לוין בפעולה (בני הרצליה, האתר הרשמי)

מהרצליה נמסר: "אנחנו שמחים שגייב ממשיך איתנו בשנה הבאה. לא זכינו ליהנות ממנו מספיק עקב חוסר מזל, ומה שנאחל לו לקראת העונה הבאה הוא שיהיה בריא קודם כל, כל השאר יגיע מעצמו. אנחנו יודעים שהוא עובד קשה בימים אלה ומאוד נלהב לקראת העונה הבאה".

לוין עצמו סיפר: "אני מתרגש להמשיך בבני הרצליה לעונה שלישית. מצפה כבר לפתיחת העונה הבאה כדי להראות על המגרש את העבודה הקשה שלי וההתקדמות בחודשים האחרונים. אעשה כמיטב יכולתי למען הצלחת הקבוצה".

מיקי גורקה
מיקה גורקה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי