עומר פרץ מונה למאמן הפועל ראשון לציון, קורצקי הסביר את עזיבתו

עומר פרץ
עומר פרץ | אודי ציטיאט

הפועל כפר שלם נתנה לפרץ את ברכת הדרך לאור היחסים הטובים בין המועדונים והוא יעמוד על קווים על חשבון נעים שמונה אתמול. בינתיים, האיש שנפרד בשל סיבות בריאותיות הסביר: "הרופאים המליצו שאנוח ואזכה לטיפול"

(גודל טקסט)

הפועל ראשון לציון ירדה למקום השלישי בליגה הלאומית ומתרחקת מעט מליגת העל, אך הסיפור הגדול הוא מה שקורה על הקווים. המאמן מנחם קורצקי נפרד אתמול (רביעי) מהמועדון בשל סיבות בריאותיות והוחלף ביובל נעים, אלא שהבוקר (חמישי) ישנו טוויסט בעלילה. עומר פרץ הוא זה שיאמן עד לסיום העונה.

מי שהודיעה על כך היא דווקא הפועל כפר שלם, קבוצתי הנוכחית של פרץ. ראשון לציון פנתה בנוגע למאמן שקיבל את ברכת הדרך. "החלטנו להיענות לבקשה ולשחרר את עומר. בין שני המועדונים יש יחסים טובים ולכן החלטנו לתת לו את ברכת הדרך", נאמר.

בינתיים, קורצקי  כתב את אשר על ליבו בפוסט בפייסבוק. המאמן, שהחל את העונה בהפועל רעננה כמובן וקיבל את התפקיד בראשון לציון בתחילת ינואר, כתב: "אני רוצה לעדכן על ההחלטה הקשה שקיבלתי – שכרגע לא אוכל לסיים את העונה עם הקבוצה שלי הפועל ראשון לציון. בשבוע שעבר באמצע האימון סבלתי מסחרחורת וכמעט התעלפתי. אושפזתי למשך שבוע עם דיאגנוזה. נפגע לי עצב השמיעה באוזן שמאל ויש לי חוסר איזון בהליכה" אמר בפתח דבריו.

לצערו, הרופאים לא ידעו להסביר ממה זה קרה: "לא אמרו לי ממה זה נובע ואיך התופעה הזו הגיעה. ההמלצות הן שכרגע כדי שאחזור לשמוע באוזן – אני צריך לנוח ולעבור סדרה של טיפולים. ולכן נאלצתי לקבל את ההחלטה הכי עצובה שיכולתי לקבל".

מנחם קורצקי. עזב בעצת הרופאים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי