נעים: "הנבחרת הייתה במקום ה-6 בלי זהבי, כולם עובדים על כולם"

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

מאמן האדומים אשדוד דיבר ברדיו 103FM על ההצעה שקיבל מראשל"צ: "הם כבר רצו שאעביר את האימון, אבל הבעלים אמר לי שהדבר ייפגע בכל הצדדים". על הצוות האוסטרי: "הם לא עשו שום דבר"

(גודל טקסט)

יממה סוערת עברה על יובל נעים. בעקבות פיטוריו של מנחם קורצקי מהפועל ראשון לציון, מאמן האדומים אשדוד נקרא לדגל כדי לעלות את הכתומים לליגה הראשונה, אבל הבעלים של הקבוצה מליגה א' רוני חג'ג', עצר את המעבר הזמני והשאיר את המאמן בעיר הנמל. הערב (חמישי) דיבר נעים בתוכנית הספורט של רדיו 103FM על הסוגיה וסיפר מה דעתו על הצוות האוסטרי של נבחרת ישראל. 

הסירוב מצד הבעלים: "רוני חג'ג' אמר לי 'זה לא ייראה טוב מהצד שלך ולא מהצד שלי' וגם מבחינת הקהל ללכת לחמישה משחקים ואחרי זה לחזור לאדומים. אתה כרגע בונה את הקבוצה שלנו. וזה מה שהוא ביקש, באמת רציתי להגיע לראשון לציון כדי לעלות אותה ליגה, אבל וברגע שהבנתי שהוא לא ראה את זה בצורה יפה החלטתי לוותר".

עמוס לוזון לא צריך קודם לפנות לבעלים: "הבעיה הייתה שהבעלים שלי במיאמי, והשעות הן הפוכות, מבחינת ראשון הם רצו שכבר אתמול אעביר את האימון. ואני הבנתי שאני לא עושה שום דבר עד שאני מקבל את האישור של הבעלים".


"באמת רציתי להגיע לראשון לציון כדי לעלות אותה ליגה". יובל נעים (אלוני מור)

המצב בלאומית: "אני חושב שכרגע המומנטום אצל סכנין, אבל ראשון לציון צריכה להתרכז בעצמה. כי ברגע שאתה עושה את זה, אני חושב שזה יספיק לה, אבל אני לא רוצה להסתכל על קבוצות אחרות כרגע".


מה דעתך על רמת המשחקים עד כה
: "מבחינה מקצועית הקבוצות חזרו רע מאוד, קשה מאוד לחזור אחרי שלושה חודשים ולשחק ללא קהל. אני נגד זה, אבל השיקול היחיד היה פיננסי. אין לא הייתה בעיה כלכלית כולם היו לוקחים הפסקה וחוזרים בעונה הבאה, אבל ברגע שיש עניין כספי עשו הכל כדי לחזור. ואני אישית חושב שהדבר עשה רע גם לשחקנים וגם למאמנים".

כשאתה כעת בליגה א', אתה רואה הבדלים בין הליגות: "אני חושב שהרבה מאוד קבוצות בליגה השנייה יכולות להשתלב בליגה העל, ויש קבוצות בליגה א' שיכולות לשחק בליגה השנייה. פעם זה היה הרבה יותר קשה להגיע לליגת העל, היום זה הרבה יותר קל. לא גדלים יותר שחקנים מיוחדים, לא גדלים יותר כוכבים, אבל בגדול אני חושב שהכדורגל שלנו הולך אחורה וזה חבל".


"המומנטום כרגע אצל בני סכנין" (עומרי שטיין)

בסופו של דבר כל הכישרונות גדלים משחקים רק בשתי קבוצות: "כל ההצלחה של מכבי תל אביב היא בגלל הפייר פליי, כי אם לא תיתן הזדמנות לשחקנים הצעירים ככה לא תדע מה הרמה שלהם. ואני חושב שהרבה מאוד שחקנים בכירים היו צריכים לצאת החוצה לקבוצות אחרות, ובעקבות זה הם הרוויחו בגדול"

התקופה של ווילי רוטנשטיינר בנבחרת: "יצא לשבת איתו. מבחינת מצגות הוא מבין כדורגל ויודע הכל, אבל יש הבדל גדול בין העיוני והמעשי. אני הייתי בעדם ורציתי שהם יקדמו את הכדורגל שלנו אפילו בצעד אחד. אבל אני באמת חושב שהם לא עשו שום דבר. לא היינו עושים שום דבר, ללא ערן זהבי, היינו מגיעים למקום השישי".

"מה שצריך לעשות זה לעבוד לאורך זמן, צריך להצעיר את הנבחרת, כל הזמן זה אותם שמות וכל הזמן אותו דבר, אנשים רוצים שינוי. בואו נעשה משהו אחר, ניסינו את הדרך הזאת צריך נבחרת חדשה, כי אין פה כיוון לשום דבר. כולם עובדים על כולם".

"בלי ערן זהבי הנבחרת הייתה מסיימת במקום השישי" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי