מכבי פ"ת עלתה ליגה, ראשל"צ ניצחה, סכנין נותרה במקום השני

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

הקבוצה של לוזון שבה לליגה הראשונה אחרי שנה, בזכות 1:1 מול קטמון. הקבוצה מהמגזר שמרה על מקומה עם 0:1 על כפר קאסם ופרץ השיג 1:3 על רמה"ש בבכורה על הקווים. בתחתית: עפולה הפסידה ללוד

(גודל טקסט)

ההזדמנויות מתחילות ולהסתיים ולאט לאט תמונת העלייה והירידה בליגה הלאומית מתגבשת. הערב (חמישי) התקיימו בשעה אחידה כל שמונת המשחקים של המחזור ה-33. מכבי פתח תקווה עלתה ליגה באופן רשמי אחרי 1:1 מול קטמון. הפועל ראשון לציון שפיטרה את מנחם קורצקי ומינתה את עומר פרץ, שבה למקום למסלול הניצחנות, בזכות 1:3 על רמת השרון. אך סכנין שמרה על המקום השני לאחר 0:1 על כפר קאסם. בתחתית עפולה קרובה ומתמיד לליגה א' אחרי הפסד 2:1 לבני לוד.

הפועל קטמון – מכבי פתח תקווה 1:1
הקבוצה של גיא לוזון סוף סוף יכולה לפנות את כל המחשבות שלה לגמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע, לאחר שהבטיחה רשמית את העלייה לליגת העל. תאי בריבו כבש את היתרון והתשיעי שלו העונה בדקה ה-33. השוויון הגיע בדקה ה-87 על ידי מלך שערי הקבוצה וויליאם אגאדה, שהשאיר סיכוי תאורטי לקבוצה של זיו אריה לעלות לליגה הראשונה.

בני סכנין – כפר קאסם 0:1
הקבוצה של אלדד שביט בדיוק כמו המלאבסים רוצים לשוב לליגת העל לאחר גלות של שנה בלבד, אך היא יודעת שמחכה לה מאבק עיקש עד הרגע האחרון, והערב חיכתה לה משוכה קשה במיוחד – כפר קאסם, שניצחה את שלושת המשחקים האחרונים. כצפוי המארחת התקשתה למצוא את הרשת, אך לבסוף הצליחה לעלות ליתרון מאוחר משער של אוסאמה חלאילה בדקה ה-76. הקבוצה של תומר קשטן נוצחה לראשונה בפלייאוף.

הפועל ראשון לציון – רמת השרון 1:3
בקבוצה מעיר היין הבינו שצריך לבצע זעזוע על הקווים כדי לשמור על הסיכויים לעלות לליגה השנייה ולכן הודיעו על סיים דרכו של המאמן מנחם קורצקי ולאחר ניסיון כושל להביא את יובל נעים, מונה עומר פרץ. אמנם הפתיחה לא הייתה חלקה, ורמת השרון עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית בזכות שער של אליאור משעלי. אבל המארחת השלימה את המהפך במחצית השנייה מרגליהם של אנאס דאבור (50) ומלך שערי הליגה גיל יצחק (63, 90) שכיכב עם צמד והגיע ל-16 שערי ליגה. עם זאת, בעקבות ניצחונה של סכנין, ראשון לציון נותרה במקום השלישי בגלל הפרש שערים.

תוצאות נוספות
בית"ר תל אביב/בת ים – הפועל רמת גן 2:1
הפועל עכו – הפועל אשקלון 0:0
הפועל עפולה – בני לוד 2:1
הפועל פ"ת – אחי נצרת 1:3
נוף הגליל – אום אל פאחם 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי