לידור כהן צפוי לעזוב, דני עמוס סומן: כיצד תיראה מכבי פ"ת?

לידור כהן
לידור כהן | דני מרון

אחרי שהובטחה החזרה לליגת העל, המלאבסים נערכים לעונה הבאה: גיגי יעזוב ונבחנת אופציית שוערה של נתניה, דנינו מסיים חוזה, הזרים לא יישארו והאם סאגת חוגי תיגמר בבוררות? תמונת מצב

(גודל טקסט)

לאחר עונה אחת בליגה הלאומית, מכבי פתח תקווה השלימה אמש (חמישי) עונה חלומית כשהבטיחה את חזרתה לליגת העל תוך שנה אחת בלבד, בנוסף להעפלתה לגמר הגביע מול הפועל באר שבע שייערך בחודש הבא. בפ"ת התגאו השנה בשיתוף השחקנים הצעירים, שחקני הבית, כשלא פחות מ-17 מהם היו בסגל הקבוצה העונה. כעת, זה הזמן לעשות סדר בעתידם של שחקני הסגל:

בעמדת השוער, צחי גיגי מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך לאחר שהיה מחוזר על ידי הפועל באר שבע בינואר, השוער לא צפוי להמשיך לעונה נוספת. כחלק מההיערכות לעונה הבאה, במכבי פ"ת בודקים את אופציית דני עמוס. יוסי גינזבורג האריך את חוזהו בעונה נוספת לפני מספר שבועות, אך לו סעיף יציאה אם לא ישמש שוער ראשון. בכל אופן, פ"ת צפויה לצרף שוער נוסף.

בחוליית ההגנה, עומר דנינו מסיים את חוזהו וצפוי לעזוב, כשדניאל פלשר שהושאל מבני יהודה יצטרך להביא שחרור מקבוצת האם שלו אם ירצה להישאר, כשבפתח תקווה קיימת הערכה רבה על יכולתו. דודי טוויטו, שרשם עונה טובה, עדיין לא קיבל מסרים לגבי המשך ההתקשרות.


דנינו. שחקן נוסף שמסיים חוזה וצפוי לעזוב (אודי ציטיאט)

הזרים אבנדרו ברנדאו (שכבר לא משותף במשחקים האחרונים ולא בתוכניות להמשך העונה) וג'ופרי בייה לא ימשיכו, כשהמכשול עם האחרון הוא שחוזהו מתחדש במקרה של עליית ליגה.

בהתקפה, לידור כהן מסיים את חוזהו ולא ימשיך במועדון. כהן, שהיה מהשחקנים הבולטים בקבוצה העונה, מכוון לצאת לאירופה. לפ"ת סוגייה מורכבת גם עם החלוץ דור חוגי, שכן למועדון הייתה אופציה למימוש לעונה הבאה אך איחר את המועד. עם זאת, עדיין קיימת אופציה שהצדדים ילכו לבוררות בשל העובדה שבפ"ת טוענים שבעקבות תקופת הקורונה, אופציית המימוש על שחקנים צריכה לקבל הארכה.


דור חוגי. הצדדים ייפגשו בבוררות? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי