ג'ניה ברקמן לחבריו הערבים: "אתם שותקים ולא מגנים את המעשים הנוראיים"

play
ג'ניה ברקמן | מאור אלקסלסי
דייויד בלאט מדבר על המלחמה בישראל 01:52

בלם הפועל נוף הגליל: "אנחנו מתחבקים, צוחקים וכואבים, ואפילו קוראים אחד לשני 'אחים'. אבל כרגע, אתם שותקים"

(גודל טקסט)

קפטן הפועל נוף הגליל, ג'ניה ברקמן, יצא היום נגד חבריו הערבים לקבוצה וקרא להם לגנות את הטבח המחריד של מחבלי החמאס בדרום. "אנחנו מתחבקים, צוחקים, וכואבים, ואפילו קוראים אחד לשני "אחים", אבל כרגע, אתם שותקים ולא מגנים את המעשים הנוראיים שנעשו במדינה, הטבח בילדים, נשים, מבוגרים, חסרי ישע, זה לא אומר שאתם צריכים לבחור צד, זה כבר עניין של בני אדם", כתב הבלם הוותיק בפוסט שהעלה בפייסבוק.

בהפועל נוף הגליל, שידועה בדו קיום שלה, משחקים לא מעט שחקנים ערבים, ביניהם: עלי כיאל, מוחמד סאלח, סמיר פרהוד ומספר צעירים שהועלו מקבוצת הנוער. כמו כך שייך לקבוצה הקשר מוחמד מחמיד (ג'ינג'י), שהגיע מהפועל אום אל פאחם, עדיין סובל מפציעה ולא עבר בבקרה. עוזר המאמן הוא ויסאם חלאיילה, ערבי אף הוא.

ג'ניה ברקמן, הפועל נוף הגליל
ג'ניה ברקמן, הפועל נוף הגליל | אריאל שלום

הבלם שחגג לאחרונה יום הולדת 32, המשיך וכתב לחבריו הערבים לקבוצה: "אנו נמצאים בימים מאוד קשים במדינת ישראל, כמו בכל ספורט ובפרט כדורגל חולקים חדר הלבשה שכולו מורכב מיהודים וערבים כאחד בטוב וברע, אנחנו מרגישים את החגים שלכם ואתם את שלנו, שלא לדבר על כאלה שמייצגים את נבחרת ישראל, כולנו שמחים זה ובזה בניצחונות ובכלל בהפסדים. תמיד אומרים שבספורט אין דתות, אז זה הזמן לצאת מהחורים ולהראות אכפתיות וקצת רגש למצב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי