פספסה את ההזדמנות: קרית שמונה ונוף הגליל נפרדו ב-1:1

play
כבש ונפצע. חבשי | מאור אלקסלסי
הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל 2023/24 07:45

מוליכת הטבלה הייתה יכולה לפתוח פער 5 נקודות בפסגה, אך מעדה. חבשי (41 בפנדל) כבש ראשון, קייטה (59) השווה. 3 אדומים לנס ציונה בהפסד 3:1 לרמת השרון, הפועל כפר סבא ניצחה את בני שפרעם בקרב התחתית

(גודל טקסט)

אחרי ההפסדים של שלוש הרודפות אחריה, עירוני קרית שמונה מעדה בעצמה וסיימה הערב (שני) בתיקו עם הפועל נוף הגליל. במשחק הזוי, סקציה נס ציונה ספגה 3 אדומים ועוד אחד ליובל נעים בהפסד 3:1 לרמת השרון והפועל כפר סבא ניצחה את בני שפרעם בקרב התחתית.

עירוני קרית שמונה – הפועל נוף הגליל 1:1

בזמן שעבדה קשה במשחק הגביע החוזר בכפר קנא והעפילה לשמינית הגמר בשישי בצהריים, כל התוצאות במחזור ה-21 שירתו את עירוני קרית שמונה שהייתה יכולה לפתוח פער של חמש נקודות מהמקום השני, אבל מעדה נגד הקבוצה מהמקום החמישי בטבלה והפער בפסגה גדל רק לנקודה מבני יהודה. עאיד חבשי העלה חיוך על הספסל של המארחת בדקה ה-41 כשדייק מהנקודה הלבנה, אבל אלחאסן קייטה השווה בדקה ה-59 מול חסרון של הגנת קרית שמונה וחילק את הנקודות. דקה 41: גול! 0:1 לקרית שמונה! עאיד חבשי דייק מהנקודה הלבנה והעלה את מוליכת הטבלה בלאומית ליתרון.

דקה 59: גול! נוף הגליל השוותה ל-1:1! אלחאסן קייטה ניצל חסרון מספרי בהגנת קרית שמונה והכניע מתוך הרחבה את אסף צור בדרך לשוויון.

שחקן עירוני קרית שמונה עאיד חבשי
שחקן עירוני קרית שמונה עאיד חבשי | מאור אלקסלסי

סקציה נס ציונה – הפועל ניר רמת השרון 3:1

הקבוצה של יובל נעים אמנם נעצרה בתיקו במחזור הקודם אחרי 3 ניצחונות רצופים, אבל ניצחון על רמת השרון היה משווה את מאזן הנקודות מול האורחת. הכתומים נקלעו לפיגור בדקה ה-22 אחרי שריצ'ארד קולה סיפק בישול נפלא עם העקב לשון עדרי שהעלה את רמת השרון ליתרון. מכאן, הדברים הסלימו עבור נס ציונה עם 3 כרטיסים אדומים מהירים. קודם זה היה מור פדידה שהורחק אחרי תיקול חריף על בן רייכרט, לאחר מכן מאור צעדון התווכח עם השופט וראה שני צהובים מהירים ואז נעים הצטרף לחגיגה והורחק בעצמו. בדקה ה-38 גל מעתוק הכפיל את היתרון, ועוד לפני הירידה להפסקה מופע האימים המשיך עם אדום רביעי, הפעם של איתי רוטמן שהשאיר את נס ציונה ב-8 שחקנים עד הסיום באחד המשחקים ההזויים בליגה הלאומית השנה. ריצ'ארד קולה הוסיף את השלישי בדקה ה-76 ועדן הרשקוביץ צמצם בדקה ה-85 בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. רמת השרון התקדמה ועלתה למקום השישי בטבלה אחרי חמישה מחזורים רצופים ללא ניצחון.

דקה 22: גול! 0:1 לרמת השרון! מסירת עומק מדהימה עם העקב של ריצ'ארד קולה מצאה את שון עדרי שחדר לרחבה ובעט לרשת של יוסי גינזבורג.

דקה 32: 3 מורחקים לנס ציונה! מור פדידה תיקל את בן רייכרט בצורה גסה וראה כרטיס אדום, שמאור צעדון התווכח עם השופטא וראה שני צהובים וגם יובל נעים המאמן של סקציה הורחק.

דקה 38: גול! 0:2 לרמת השרון! הרמה מצד ימין הגיעה לגל מעתוק שהמתין ברחבה ובעט כדור חזק לרשת של נס ציונה בדרך ליתרון כפול.

דקה 45+3: עוד כרטיס אדום בנס ציונה! איתי רוטמן הצטרף לרשימת המורחקים והמארחת נותרה ב-8 שחקנים בלבד למחצית נוספת.

דקה 76: גול! 0:3 לרמת השרון! גם ריצ'ארד קולה שבישל את השער הראשון הצטרף לחגיגה והוסיף את השלישי של האורחת שבדרך לניצחון קליל.

דקה 85: גול! נס ציונה צימקה ל-3:1! כשהיא ב-8 שחקנים, עדן הרשקוביץ שחרר בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה וכבש שער מנחם עבור הכתומים.

הפועל כפר סבא – איחוד בני שפרעם 0:1

קבוצת הבית הגרועה ביותר בליגה הלאומית הצליחה להשיג את ניצחונה השני העונה בלויטה, ניצחון ששווה עלייה למעל שפרעם למקום ה-15 בטבלה. אחרי התיקו עם מכבי יפומוסטפא שייח יוסף כבש שער מרהיב בדקה ה-45 בבעיטה אדירה לחיבורים של איתמר ישראלי והעניק שלוש נקודות יקרות לכפר סבא. שפרעם עם הפסד שלישי ברציפות ומשחק שישי ברציפות ללא ניצחון בליגה.

דקה 45: גול! 0:1 לכפר סבא! בעיטה אדירה של מוסטפא שייח יוסף מצאה את החיבורים של איתמר ישראלי בשער יוצא מן הכלל.

תוצאות משחקי יום שישי:

מכבי הרצליה – בני יהודה 1:3 עירוני טבריה – הפועל עפולה 2:0 מ.ס. כפר קאסם – מכבי יפו 1:3 הפועל עכו – הפועל רמת גן 3:0 הפועל אום אל פאחם – הפועל ראשון לציון 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי